TempO Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Noen som har vært borti www.splashdvd.com? er de bra, tar det lang tid før varen kommer etc.? har lyst på 2filmer de har der, de kommer tilsammen på £29 blir vel ikke langt unna 350Norske kroner eller noe....hvordan går det da i tollen?stor sjanse for at den slipper igjennom, eller må jeg betale de stygge avgiftene til den norske stat?hva vil i tilfelle prisen bli da? Noen som har peil? Hilsen TeMpO Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Fikk nylig to filmer fra Amazon.co.uk til verdi av litt over 300 kr. Det fulgte med et følgebrev fra Posten om at jeg ikke kunne åpne pakka før den ble fortollet, enten av Posten=kr 180 ca. i gebyr + toll eller av deg selv, selv da skulle Posten ha 64 kr i gebyr! Gikk bare ned på tollkontoret jeg og da ble pakka fritatt for fortolling pga den lave verdien! Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Så lenge pakkens verdi er under 500kr fritas den fra tollen med mindre jeg tar feil. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 må prøve å få de til å merke pakka med "gift" da. da bør jeg være rimelig sikker på at det går bra har jeg skjønt. Når folket bestiller varer fra utenlandske webshops. Betaler dere med VISA, eller hva er det som blir gjordt....er det trygt? :-? er i ferd med å bestille 2films, kanskje 3? fra www.splashdvd.com nå... så et kort og kjapt svar hadde vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå