FranzJosef Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har bilforhandlere tegnet en egen prøvekjøringsforsikring? Det må jo ha skjedd at noen har kollidert under prøvekjøring. Er man som prøvekjører helt uten ansvar eller egenandel ved skade? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror de har en forsikring knyttet til slike årsprøvekjennemerker (dvs røde skilter). Tror disse forsikringene koster endel ja, kommer vel an på hva de dekker. I tilfeller som dette er det greit å være dekket: http://www.ba.no/nyheter/article3136134.ece Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Arg faen, husker jeg siklet på denne på Finn.. 550/575 Maranello er noe av det fineste jeg har sett av bil noen gang.. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal være forsikring på de der. Mener det koster greit mye og ha dem også. Vet om et par bil selgere som har kjøpt et glis av en M3, Evo e.l til utstilling, men i smug har dem bruk bilen privat og kjørt med røde skilter i flere år. Bilene var import og det var ikke betalt et fnugg av avgift på dem. De kjørte også bilene som om de var stjælt så ja det er nok forsikring på dem. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Man må tegne kaskoforsikring på skiltene. Nå er jeg ikke hundre prosent sikker, men for 10.000 i året burde du være dekket for det meste. Det må også betales årsavgift på slike skilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå