skisser Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei:) Er det noen som vet om det er godt å blande eple cider med bacardi med eplesmak?? Eventuelt hvor mye skal man blande det ut med?? Lenke til kommentar
_stronger_ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er MYE du kan blande med baccardi apple og ja eple-cider funker også personlig synes jeg at smaken blir litt kjedelig.. synes det er bedre å blande baccardi apple med en blanding av eplejuice eller nektar og drue eller blåbær-juice. Du blander alt etter hvor full du vil bli og hvor fort... smak deg til det. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Bacardi Apple kan fint kun blandes med sprite. Sprite og Rose's Lime har jeg drukket noen ganger også, ikke så verst. 1/3 del med sprit er vel en ok begynnelse.. Sterkere/svakere blanding alt etter hvor full du er. Endret 1. april 2009 av stianandre Lenke til kommentar
skisser Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Bacardi Apple kan fint kun blandes med sprite. Sprite og Rose's Lime har jeg drukket noen ganger også, ikke så verst. 1/3 del med sprit er vel en ok begynnelse.. Sterkere/svakere blanding alt etter hvor full du er. Blandet med spite, var veldig godt. Ble temmelig full ja ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå