winchestr Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Heisann. Jeg tittet litt på youtube angående tips til å få kablene gjemt mest mulig. Her kom jeg over denne typen: Vet noen av dere hvor man kan gå tak i denne typen hvor det følger med feste til å feste stripsen i? På forhånd takk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Strips får du lett tak i. Europris er et fint sted å begynne Baser har dem her: http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...products_id=556 Koster 5 kroner for 10, så er ikke akkurat til å slå seg konkurs på Lenke til kommentar
winchestr Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Takker for så kjapt svar. Vet ikke om disse basene er å få tak i her til lands? Trenger de fortest mulig Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Strips kan også kalles buntebånd på norsk... Bare så du vet det når du søker deg grønn på google. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Takker for så kjapt svar. Vet ikke om disse basene er å få tak i her til lands? Trenger de fortest mulig De finns nok, men hvor du kan kjøpe dem aner jeg ikke. Som nevnt, Europris er et fint sted å stare letinga. Den sjappa der leverer i løpet av 3-4 dager. Lenke til kommentar
winchestr Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Takker for alle bidrag. Med litt hjelp fra jale fant jeg ut med en kjapt googlesøk at på Clas Ohlson selger de disse. Slengte inn url så folk som lurte på det samme som meg har muligheten for å finne Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Elfa har. Det kalles 'buntbandsankare' på svensk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 'buntbandsankare' ja.. det burde jeg tenkt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå