Gjest Guest_frøken_* Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei :: ) Jeg er en ung kvinne, og jeg fikk plutselig to hvite klumper på siden av tungen, og lurer på hva i alle dager dette kan være? De dukket opp rett etter helgen, og jeg har aldri sett lignende før. Håper noen har vært i lignende situasjon. De er ganske vonde, særlig når jeg spiser og når de kommer bortom tennene Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Det er mest sannsynlig herpes. Legen sa at de kommer til å komme rundt et halvt års mellomrom, varer en uke ca. De kommer ikke på samme sted. Du kan få en salve som du smører på for å lindre. Endret 31. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noe slik som denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=986477 ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_frøken_* Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 jeg leste det forrige innlegget,men når bildet kom, var det ikke likt i det hele tatt, men forklaringen på hvordan klumpen føles ut, er stortsett likt ... Mine klumper er mye større og hvite. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frøken_* Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er mest sannsynlig herpes. Legen sa at de kommer til å komme rundt et halvt års mellomrom, varer en uke ca. De kommer ikke på samme sted. Du kan få en salve som du smører på for å lindre. " Det er mest sannsynlig herpes. Legen sa at de kommer til å komme rundt et halvt års mellomrom, varer en uke ca. De kommer ikke på samme sted. Du kan få en salve som du smører på for å lindre. " Herpes? Kan ikke det bare komme på munn/hud og ved kjønnsorganene? Virker jo sært å få en salve for å smøre på tungen.. ? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er flere forskjellige typer herpes. Den typen jeg snakker om, Herpes Labialis, kan forekomme inni munnen som hvite/gule vonde flekker. Ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frøken_* Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er flere forskjellige typer herpes. Den typen jeg snakker om, Herpes Labialis, kan forekomme inni munnen som hvite/gule vonde flekker. Ta en tur til legen. Ja, har planer om å oppsøke legen så fort som mulig. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå