ArmenMinAU Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hei Legger man på seg av kreatin, eller er det bare vann som vil forsvinne når man slutter på det? Vil ikke legge på meg noe særlig fett, ettersom jeg prøver å brenne fett samtidig som jeg bygge muskler. Takk Endret 31. mars 2009 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Muskulaturen binder vann, men det er ikke permanent. Du legger ikke på deg fett av kreatin, det er det kaloriinntaket som gjør, men kreatin er ikke noe du bruker hvis du prøver å få fettprosenten ned. Å brenne fett samtidig som du bygger muskler fungerer i en kort periode som nybegynner, men du kan ikke gjøre begge delene i lengden. Å gå opp i muskelmasse krever kalorioverskudd, mens fettforbrenning krever kaloriunderskudd. Ergo er målene motstridende, og du kommer ingen vei i lengden ved å prøve på begge delene. Sorry å måtte skuffe deg, men du må bestemme deg for å gjøre en ting av gangen. Endret 31. mars 2009 av awkward Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg spiser plenty av kalorier, men holder meg unna karbohydrater. Det funker. Bare lurte på om kreatin var noe som kunne ødelegge dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå