SSSMonkey Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Har nettopp kjøpt meg en LG KP500, og sliter med å få overført div. dokumenter fra PCen min med den medfølgende USB-kabelen og det medfølgende programmet(PC Suite eller hva det nå heter). Når jeg er inne i programmet prøver jeg å overføre alt fra text-fil, excel-fil, doc-fil osv. Men får bare opp melding om at det er feil filformat/filformatet ikke støttes(husker ikke direkte feilmelding nå). Det eneste jeg får overført er musikk-filer og bilde-filer. Skal være dokument-viewer på telefonen, så det skal vel ikke være noe problem...? På venstresiden i programmet kan jeg velge forskjellige mapper på PCen, og på høyresiden står det "Music", "Pictures" og et annet valg. Ingen av dem er tydelighvis ikke rett. Må jeg skaffe meg et Micro SD-kort for at jeg skal få overført div. dokumenter til telefonen eller er det noen annen måte å gjøre det på/noe jeg gjør feil? Takker for svar Endret 31. mars 2009 av Nesset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå