-trygve Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Et naturbilde som går i retning av det abstrakte: Brennvidde: Normal Blender: f/5.6 Lukkertid: 1/1500 ISO: 100 Bildet ble tatt i farger og konvertert til svart/hvitt i etterkant. Trygve Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Idéen er god, det er mange fine abstrakte former å finne i naturen. Jeg bare lurer på om dette ble interessant _nok_. Forsøkte du å eksperimentere med utsnitt og vinkling? Mulig jeg er i det hyperkritiske hjørnet i dag, men jeg lurer på om du f.eks. kunne gått enda tettere på. Eller noe annet for å så enda litt mer tvil om dette virkelig var snø formet av vinden. Jeg skravler i vei her, men jeg er altså på leting etter "noe", som kunne løftet bildet ytterligere. Lenke til kommentar
gorida Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg skravler i vei her, men jeg er altså på leting etter "noe", som kunne løftet bildet ytterligere. kanskje det "noe" kunne vært en kjempepoetisk tittel på bildet? Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Godt gjort. Takk Idéen er god, det er mange fine abstrakte former å finne i naturen. Jeg bare lurer på om dette ble interessant _nok_. Forsøkte du å eksperimentere med utsnitt og vinkling? Ja, jeg prøvde en hel del forskjellig. Her er et par andre: kanskje det "noe" kunne vært en kjempepoetisk tittel på bildet? Å finne flotte titler til bildene mine er jeg forferdelig dårlig til Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 De er veldig tøffe alle tre, syns jeg. Passer som en serie Jeg prøvde for øvrig å klone inn mer av det mønsteret (i første bildet) i toppen hvor det mangler. Personlig syns jeg det så bedre ut. Jeg gjorde det igår kveld, men lagret ikke. Jeg har ikke tid til å gjøre det nå, men får sikkert muligheten igjen i morgen. -Eller du kan prøve selv... Jeg likte bildene dine i alle fall Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 De er veldig tøffe alle tre, syns jeg.Passer som en serie Jeg prøvde for øvrig å klone inn mer av det mønsteret (i første bildet) i toppen hvor det mangler. Personlig syns jeg det så bedre ut. Jeg gjorde det igår kveld, men lagret ikke. Jeg har ikke tid til å gjøre det nå, men får sikkert muligheten igjen i morgen. -Eller du kan prøve selv... Jeg likte bildene dine i alle fall @ BOKKI LALLA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Interessante former i de nye eksemplene også. Mulig du kunne trengt å benytte den høye gardintrappa som alle fjellvandrere normalt har surret utenpå sekken på det siste bildet, slik at man fikk se dybden i disse strukturene. Helt klart et tema verdt å jobbe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå