HiSpeed Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har fått et "alvorlig" problem på min PC hjemme. Jeg kan hverken reparere, avinstallere eller reinstallere Office. Finnes det en veiledning på hvordan man kan manuelt avinstallere Office 2007 på Vista? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis du skriver hva som skjer når du forsøker er det lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har prøvd denne veiledningen men får likevel ikke installert Office 2007. Jeg får denne beskjeden etter en stund: Det oppstod en feil i Microsoft Office 2007 under installasjon. Jeg har nok rotet dette skikkelig til Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Krise! Ingen som har noen gode råd? Hvis jeg må jeg reformatere PC-en for å få installert Office 2007 så ... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis du har prøvd alt som står i den veiledningen og fortsatt ikke lykkes kan det tyde på at det er noe galt med installasjonskilden. Er det fra en CD så forsøk å ta en kopi og installer fra den, eller kopier alt CD-innholdet over til disk og kjør installasjonen derfra. Ellers kan du forsøke å kjøre en register-renser, for eksempel CCleaner. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Har fulgt veiledningern Har kopiert fra CD til disk. Har kjørt CCleaner. Det er jo helt utrolig at det ikke skal gå an å installere på nytt uten så j.... mye styr. Takk til kjeklulf for alle inspill! Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Ingen flere ideer eller må jeg ty til reinst. av PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå