hitokiri Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lanserer gratistjenesten Bestevenn. Les mer Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dette er bare genialt Takk Netcom :)I love U Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) *Host* djuice-friends *host* Edit: Nei, det er ikke gratis. Sorry Endret 31. mars 2009 av JFM Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 *Host* djuice-friends *host* Det er godt at NetCom byr opp til konkurranse... Og ja, det er en form for kopiering av Djiuce-friends...men Telenor trenger konkurranse på denne delen... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Netcom har jo hatt Venner en god stund der det koster 29 kr i måneden og man bare betaler startavgift. Men gratis tjenester takker jeg ikke nei til Sparer jo en del hvis man tar korte og raske samtaler. Lenke til kommentar
x64 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg finner ikke tjenesten under tjenester på minside jeg. Mulig stor pågang og de derfor har fjernet den igjen? Eller er dette bare meg? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) FriFamilie hos Telenor er ei mykje betre løysing, sidan ein kan ha fleire medlemmer, inkl. ein fasttelefon. Dette er gratis å ha, og ein betalar verken for oppstart, samtalar, sms eller mms innanfor familien. Einaste ulempa er at eigaren ikkje kan vere kontantabonnement, og at fakturamedlemmer vil få felles faktura. Hadde ikkje Netcom ei tilsvarande løysing, eller har denne blitt fjerna? Edit: Fjerna Opera mini-dobbeltposting Endret 31. mars 2009 av torbjornen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Men hva er det jeg har. Jeg har et kontantabonement som heter "djuice netcash". Jeg har dette knuttet opp til fri familie. Men av en eller annen grunn så ringer og sender jeg sms gratis til alle andre djuice kunder... Hva faen? Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 torbjoernen, dette kom faktisk Netcom med først. Det bør også merkes at Netcom genrellet sett alltid har vært en lite hestehode foran konkurrentene hva tjenester gjelder Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 FriFamilie er enda hos Netcom.. Jeg har hvertfall enda det Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 FriFamilie hos Telenor er ei mykje betre løysing, sidan ein kan ha fleire medlemmer, inkl. ein fasttelefon. Dette er gratis å ha, og ein betalar verken for oppstart, samtalar, sms eller mms innanfor familien. Einaste ulempa er at eigaren ikkje kan vere kontantabonnement, og at fakturamedlemmer vil få felles faktura. Hadde ikkje Netcom ei tilsvarande løysing, eller har denne blitt fjerna? Edit: Fjerna Opera mini-dobbeltposting Netcom har jo frotsatt fri familie. Forskjellen er at når Netcom lanserer nye ting er det ikke ett nytt abb men en tilleggstjenester. Du slepper å velge mellom et abb som gir det fri sms og et abb som gir det gratis ringing til venner osv. som du må med mange andre opperatører. Hos netcom velger du akkurat det abbonementet du ønsker og som passer deg best så legger du på tjenestene du trenger. Om du ringer mye mobil eller fasttelefon, sender mye sms, bruker mye data, ringer mye til samme opperatør og nå om du ringer mye til 1. netcomnummer,. Dette er det som gjør at Netcom er så genialt. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dette var veldig bra! Nå venter jeg bare på Telenor/Djuice sin reaksjon og en forhåpentligvis "kopi" av denne tjenesten. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Genial tjeneste, men blir nok ikke å bruke den enda da jeg ikke har en spesiell persjon jeg bruker å ringe/sende teksmeldinger mye med. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) For alle privatabonnementDet spiller ingen rolle hva slags Netcom-abonnement den du legger til som bestevenn har, altså er det mulig å ha en bestevenn som har bedriftsabonnement. Beklager, men dette er feil. Har man et av iPhone-abonnementene så kan man ikke legge til denne tjenesten. "Bestevenn" dukker rett og slett ikke opp som en mulighet for de som har det. Det er mulig dette er en glipp, og i så fall regner jeg med at NetCom korrigerer dette, men jeg synes Amobil skal ringe dem og høre om dette skal være sånn eller ikke. Endret 31. mars 2009 av josh909 Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Netcom burde seriøst hente inn noen som kan lage nettsider som ikke sug. Jeg har vært kunde hos Netcom i 3 år nå snart tror jeg, og alltid hatt dette problemet. Jeg får alltid denne beskjeden minst én gang iløpet av turen innom MinSide: Beklager, men en feil har oppstått Feilen kan ha flere årsaker. Forsøk å oppdatere siden ved å trykke på F5. Om dette ikke hjelper må vi be Dem om å forsøke senere. Og det kan skje som ofte som hele tiden og gjør det umulig å surfe innpå der eller skrive meldinger fra nettet. Samme når jeg prøver å bestille denne tjenesten, den der hele tiden. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 For alle privatabonnementDet spiller ingen rolle hva slags Netcom-abonnement den du legger til som bestevenn har, altså er det mulig å ha en bestevenn som har bedriftsabonnement. Beklager, men dette er feil. Har man et av iPhone-abonnementene så kan man ikke legge til denne tjenesten. "Bestevenn" dukker rett og slett ikke opp som en mulighet for de som har det. Det er mulig dette er en glipp, og i så fall regner jeg med at NetCom korrigerer dette, men jeg synes Amobil skal ringe dem og høre om dette skal være sånn eller ikke. Tjenesten har ikke dukket opp i "mine tjenester" enda, den vil nok det når de har klart å fikse feilen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Kjære, snille NetCom. Kan vi få lov til å ha to bestevenner? Da slipper gutta mine å velge mellom faren og storebroren sin. Til flere postere: NetComs løsning heter "Trådløs Familie". Tom PS. Ikke noe problem å bestille nå klokka 1710. Endret 31. mars 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det funker fortsatt ikke her.. Noen som orker å ringe netcom å spørre om detta? Lenke til kommentar
Tean Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kjære, snille NetCom. Kan vi få lov til å ha to bestevenner? Da slipper gutta mine å velge mellom faren og storebroren sin. Sjekk denne, løser kanskje problemet ditt :!: https://netcom.no/abonnement/tjenester/spar...amilie-x-2.html -Tean Lenke til kommentar
Tean Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 torbjoernen, dette kom faktisk Netcom med først. Det bør også merkes at Netcom genrellet sett alltid har vært en lite hestehode foran konkurrentene hva tjenester gjelder Enig, opplever også at netcom er kjappest ute med nye ting... Ble derfor overrasket over at Telenor faktisk lanserte BankID for mobil først... Er ikke sinna, bare litt skuffet... -Tean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg