rus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei, har problemer med at det er veldig tregt å overføre filer gjennom nettverket mitt. Når jeg overfører filer ligger det normalt på 3 mb/s, dette er jo ganske tregt? Og når jeg ser filmer over nettverket hakker de ofte. Har Apple Airport Extreme router og er helt ny. Er det noen som har noe tips om hva jeg må gjøre for at det skal fungere ordentlig? Lenke til kommentar
Mahdinho Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei, har problemer med at det er veldig tregt å overføre filer gjennom nettverket mitt. Når jeg overfører filer ligger det normalt på 3 mb/s, dette er jo ganske tregt? Og når jeg ser filmer over nettverket hakker de ofte. Har Apple Airport Extreme router og er helt ny. Er det noen som har noe tips om hva jeg må gjøre for at det skal fungere ordentlig? 3 mb/s? Du er da veldig heldig!,, Det meste overføringene mine tåler er 250kb/s og det er det meste som pc'en min går opp til.. Noen ganger ligger den på kun 80kb/s.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå