Sitech Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Så med glede at en Lacie 500gb usb hd, kostet bare 436kr i dagens MPX reklame på Hardware.no men så snart jeg trykker linken og kommer til Mpx, så er prisen over 1000kr... kjipt:) (du må kanskje refreshe hardware siden noen ganger før du kan se mpx reklamen) Endret 31. mars 2009 av Sitech Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Må jo være greit å ha slike feil innimellom da det genererer svært mange flere klikk. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Og klikk betaler de for, så de eneste som tjener på det er HW. Ren utgift for MPX Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Samme gjelder for bedriften der jeg jobber. Vi annonserer på HW, men det hender ofte at annonsene blir hengende igjen etter annonseslutt. Etter det jeg har hørt skyldes det treghet fra HW-systemet, men jeg skal ikke si det sikkert da det kun er noe jeg har hørt. PCutstyr annonserte for en stund tilbake Asus P5Q Pro til 860 kr, men da jeg klikket på lenken var prisen på over 1100 kroner. Sendte dem en mail, og fikk til svar at jeg kunne få det for 860 kr. Endret 1. april 2009 av Nuffern Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Treghet i systemet ja. Ja, det ville jeg også sagt hvis jeg tjente per klikk per IP Da skulle jeg også hatt masse "treghet" i systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå