Giftmedbarn Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har akkurat hatt EU-kontroll på min kjære golf, og brått fikk jeg beskjed om at feriebudsjettet går rett til snap drive for å få den godkjent Noen som kan anbefale et verksted som er rimelig i bergen? Alle tips tas imot med takk Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bilskadesenteret (tror jeg de heter) tar 600 kr i timen (sist jeg brukte de) og bruker for det meste uorginale deler (om du ikke ønsker noe annet). Nå vet jeg egentlig hva normal timepris på verksteder er, da. Kverneland tar 1 300. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tror ikke du skal lete lenge for og finne et billigere verksted enn Snap Drive. Søk på gule sider og finn et bakgårds verksted. Fiks bilen der og ta etterkontroll et annet sted. Åssen bil er det forresten? Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Takk for tipset Arbakrdarba. Det er herved notert Jeg kjører en 96 mod golf 1,8 gl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå