Trondster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Oooh - nydelige bilder! Spesielt flott bokeh-komponering på 4. april! Tror jeg.. Her jeg sitter med 16-bit og venter på Dell-teknikeren som bytter skjermkort i morgen.. Så - tror jeg. Flott komposisjon og historie på 5. april - nydelig eksponering! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Takk skal du ha! Ja, Nikkor 70-200 gir nydelig bokeh. Hehe, kan umulig være kjekt i lengden. Lenke til kommentar
NewBreed Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Knallbilder! De kvadratiske er de jeg liker best. Er ikke er format jeg ser så ofte, men du mestrer kunsten med glans Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Hyggelig å høre NewBreed Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Spring Nydelig, flott stofflighet og tonalitet i dette. Vakkert estetisk. Ellers synes jeg 1. april var veldig sterkt, det funker i alt fra thumbnail til plakatstørrelse. Og skogturen har fine takter over seg! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Fine ord som varmer Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Spring var glimrende! Det er et motiv som det egentlig ikke "lukter" svart/hvitt av, men her passet det overraskende bra. Tror det må være det fine lyset som gjør det. In the woods var også veldig fint. Trærne skaper en kontrastfull og fin ramme til en flott modell. Kanskje en anelse trangt i bunn? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Kanskje litt trangt, men jeg ville vise mye av skogen rundt og for å hindre at modellen får en mindre andel av utsnittet måtte jeg plassere hun lengre nede. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Spring var glimrende! Det er et motiv som det egentlig ikke "lukter" svart/hvitt av, men her passet det overraskende bra. Tror det må være det fine lyset som gjør det. Helt enig. Det er nok som du sier, lyset. Det er noen motiver som blir veldig fint i sort/hvit; men man tror det ikke før man får se det. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hihi. Bildet "Spring", ga meg plutselig assosiasjoner siden du er i "fåsjen" og alt: Spring time for Hitler. Bildet "In the Woods" var også bra, fin kontrast med det hvite mot den mørke stammen. Men til neste skogtur må du skaffe damen skikkelig turklær. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Hihi Kommer straks med nytt bilde. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) 7. april Up There ISO 200 24mm f/6.3 1/200 sek Er ikke lett å styre en snoot med ene hånden, kamera på bakken og samtidig få katten til å se opp. Endret 10. april 2009 av gorpium Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser ut som du måtte jobbe litt for det der, ja. Liker lyssettingen og blikket til modellen. Kjæledyrbilder blir så mye bedre når man bruker portrett-teknikker slik som her. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Åh - det var nydelig! 10/10 for blikket! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Hehe mange takk for det Har nå fått litt erfaring med kattefoto igjennom tidene. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg liker også bildene dine. Syns du er flink og jeg gleder meg også til fortsettelsen av April. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har nå fått litt erfaring med kattefoto igjennom tidene. Og det synes. Glimrende utført. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Takk Det jeg brukte. Canons IR-system presterte bra. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nok et flott bilde. Fint blikk på katten og komposisjonen sitter som et skudd. Hva gjorde du for å få katten til å se oppover? Du bommet forresten på datoen med noen sekunder Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) *kremt* 35 minutter på overtid det siste der. EDIT: Så på sist endret... Endret 7. april 2009 av IceFox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå