b0nna Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hehe, mye arti! Han som sa man hadde maskingevær i skapet mente kanskje AG'n? Jeg ville ikke tatt med laptoppen på rekruttskolen, der er det stort sett fult kjør hele veien, har vel også nok av andre ting å holde oversikt over! Ps, husk å alltid ha med deg vernepliktsboka og blyant og notisblokk hvis du får disse. Kan spare deg mye pes Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 takk for fine svar noen som vet hva forsvarets policy er angående dette med piratkopiering og sånn? tenkte på det når dere nevnte filmer om kvelden og sånn vet du gaaal hvordan det er med tilgang til internett på KNMT? hvis du er lærling der nå, tror jeg han fyren i intervjuet nevnte deg, du gjorde en bra jobb sa han Det hendte faktisk et par ganger at IB (inspiserende befal) hadde med seg laptop og kopierte filmer av oss. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg tror det kommer litt an på plassen man drar til hvor strengt det er. Jeg var i heggelia ( indre troms) og ingen var noe streng på piratkopiering eller noe sånt. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 kort sagt, siden du skal være ikt-dude havner du nok på ei brakke med "ikke-stridende". så sjangsen for at du kan ha pc'n på bordet til du dimmer er ganske store. Det er opptil befalet ditt om du får lov til å ha pc på rommet eller ikke. Om man er i en litt mer operativ avdeling enn oppvaskgutta spiller i utgangspunktet ingen rolle. I min avdeling var det ikke noe problem å ha med seg stasjonær PC, men hos avdelingen vegg-i-vegg var det maks en enhet (tv/pc/osv) pr. rom. Tips: "net send mil.no Dimme!!!" (vet ikke om det funker for jeg sprang fort til bussen etterpå) $ net -bash: net: command not found Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 kort sagt, siden du skal være ikt-dude havner du nok på ei brakke med "ikke-stridende". så sjangsen for at du kan ha pc'n på bordet til du dimmer er ganske store. Det er opptil befalet ditt om du får lov til å ha pc på rommet eller ikke. Om man er i en litt mer operativ avdeling enn oppvaskgutta spiller i utgangspunktet ingen rolle. I min avdeling var det ikke noe problem å ha med seg stasjonær PC, men hos avdelingen vegg-i-vegg var det maks en enhet (tv/pc/osv) pr. rom. Tips: "net send mil.no Dimme!!!" (vet ikke om det funker for jeg sprang fort til bussen etterpå) $ net -bash: net: command not found eneste maks grensa hos oss var max 3 kaffetraktere per etasje fordi sikringen kunne gå. men det var ikke noe imot at de kunne ha tv, video, ps2, vannkoker, toastjern og 2 stykk pc på samme rommet. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå