Gå til innhold

PC/Bærbar i millitæret?

Anbefalte innlegg

Hehe, mye arti! :lol:

Han som sa man hadde maskingevær i skapet mente kanskje AG'n?

Jeg ville ikke tatt med laptoppen på rekruttskolen, der er det stort sett fult kjør hele veien, har vel også nok av andre ting å holde oversikt over!

Ps, husk å alltid ha med deg vernepliktsboka og blyant og notisblokk hvis du får disse. Kan spare deg mye pes :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
takk for fine svar :)

noen som vet hva forsvarets policy er angående dette med piratkopiering og sånn? tenkte på det når dere nevnte filmer om kvelden og sånn :)

vet du gaaal hvordan det er med tilgang til internett på KNMT? hvis du er lærling der nå, tror jeg han fyren i intervjuet nevnte deg, du gjorde en bra jobb sa han :D

Det hendte faktisk et par ganger at IB (inspiserende befal)

hadde med seg laptop og kopierte filmer av oss.

Lenke til kommentar

kort sagt, siden du skal være ikt-dude havner du nok på ei brakke

med "ikke-stridende". så sjangsen for at du kan ha pc'n på bordet til du dimmer er ganske store.

Det er opptil befalet ditt om du får lov til å ha pc på rommet eller ikke. Om man er i en litt mer operativ avdeling enn oppvaskgutta spiller i utgangspunktet ingen rolle. I min avdeling var det ikke noe problem å ha med seg stasjonær PC, men hos avdelingen vegg-i-vegg var det maks en enhet (tv/pc/osv) pr. rom.

Tips:

"net send mil.no Dimme!!!"

(vet ikke om det funker for jeg sprang fort til bussen etterpå)  :D

$ net

-bash: net: command not found

Lenke til kommentar

kort sagt, siden du skal være ikt-dude havner du nok på ei brakke

med "ikke-stridende". så sjangsen for at du kan ha pc'n på bordet til du dimmer er ganske store.

Det er opptil befalet ditt om du får lov til å ha pc på rommet eller ikke. Om man er i en litt mer operativ avdeling enn oppvaskgutta spiller i utgangspunktet ingen rolle. I min avdeling var det ikke noe problem å ha med seg stasjonær PC, men hos avdelingen vegg-i-vegg var det maks en enhet (tv/pc/osv) pr. rom.

Tips:

"net send mil.no Dimme!!!"

(vet ikke om det funker for jeg sprang fort til bussen etterpå)  :D

$ net

-bash: net: command not found

eneste maks grensa hos oss var max 3 kaffetraktere per etasje

fordi sikringen kunne gå. :roll:

men det var ikke noe imot at de kunne ha tv, video, ps2, vannkoker, toastjern og 2 stykk pc på samme rommet. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...