Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg og kjæresten krangler aldri.

Anbefalte innlegg

Det er jo flott at man ikke trenger å krangle om alt og ingenting, men jeg tror at en liten utblåsning en gang i blant kan være sunt. Samtidig så kommer det vel helt an på forholdet, det kan vel hende at det slettes ikke er nødvendig for enkelte par. Jeg mistenker at hovedårsaken til at enkelte par aldri krangler, er at en av partene alltid finner seg i alt; noe jeg tror kan være svært ødeleggende over tid.

Siden du spør; jeg ikke har kranglet med kjæresten min ennå, men vi har ikke vært sammen i mer enn èn måned.

Endret av Uin Viel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det kan vel kanskje være ødeleggende å finne seg i alt, men det spørs hva det innebærer.

Når jeg finner meg i noe, så er det som oftest bare meninger, noe hun ikke mente, engangshendelser, og slike ting.

Det å finne seg i noe som skjer en gang er en sak, mens å finne seg i at noen gjør noe gang på gang er noe annet. Og det er det som er ødeleggende, vil jeg si.

Det jeg tror redder mange fra krangler og sånt, er vel å si at: "Det går bra, men prøv å ikke gjør det flere ganger"

Så jeg synes det er greit å finne seg i noen ting, mens det man ikke finner seg i, det kan man heller snakke om, i stedet for å krangle.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

liker ikke å krangle.. har vel kun krangla med de i familien min. men etter søstra mi flytta ut har det blitt mye bedre (hun er sjuk, så det var ganske stressende for alle i familien)

jeg og typen min krangler ikke mye, men vi har gjort det før. han oppførte seg rart en stund og jeg visste ikke hvorfor, han virka egentlig sur på meg, og jeg fikk han ikke til å si hva det var. så da begynte jeg å krangle med han og grine så han skulle si hva det var xP høhø

og ellers krangler jeg litt i fylla -_- huff

men det er vel normalt å ikke krangle. siden dere bare ser hverandre i helgene så er det jo ikke så mye å krangle om! om dere hadde bodd sammen hadde det helt sikkert blitt noe krangling! om penger og mat og vasking og alt sånn der....

dere er sikkert begge to greie mennesker som ikke tar bagateller så seriøst og sånn...

men en krangel kan være godt og, egentlig. eller mest etterpå da. da er man for det meste ærlige..

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten var vært sammen i ett år og tre måneder, og vi har ikke kranglet så mye vi heller. Har funnet ut at det er mye bedre å bare snakke sammen og si hva vi tenker, istedetfor å være sure og ikke si hva det er og bare rope på hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest Big_bang

Viss det er noe jeg har lært av krangling som er veldig viktig, så er det at du må ALDRI ta store avgjørelser i en krangel.

Å bestemme seg for å gjøre det slutt , ta en pause flytte ut etc etc, er noe man ikke bør gjøre i sinne.

Det er slike ting du kan kom til og angre på i ettertid.

Og som kan få store konsikvenser for deg selv.

Lenke til kommentar
Men det jeg lurer på er om krangling egentlig er mer en form for utblåsning?

Er det noe viktig vi går glipp av?

Hvor vanlig er det å krangle?

Bra for dere :)

Så lenge dere har det bra slik som det er nå, jeg ser ikke vitsen i å begynne å krangle.

Vi kjefter så møblene hagler :p

Neida.. Eller jo?

Jeg har et ekstremt temperament, som gjør at jeg ikke tenker før jeg handler. Da kan jeg finne på å kaste et glass i veggen, eller sparke ting(ei dør feks..).

En slik utblåsning er det meget sjeldent jeg har. Og som regel er det filleting som blir blåst opp. Jeg er litt dramateen.

Vi har vel sånn ca aldri kranglet skikkelig. Jeg husker hvertfall ikke sist det skjedde.

Det er bare bra å lufte seg litt :)

Vi er aldri langsinte her i huset.

Som regel begynner vi diskutere, som fører til tåpelige ord som "idiot" og "tosk", som igjen fører til at en av oss ikke greier å holde seg, og vi ler :!:

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er veldig stygg i munnen min, og burde ha vasket den med klorin :blush:

Rart jeg ikke har fått meg en på kjeften :ph34r:

Det er veldig viktig å be om unnskyldning etter å ha slengt med leppa eller sagt/gjort noe man ikke burde ha gjort.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...