Heimdall Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei Har en Sony Ericsson G705, av en eller annen grunn greier jeg ikke å sende MMS. Må man alltid endre på en masse greier i innstillingene? Jeg trodde slikt var forhåndsinnstallert fra fabrikken.. Hvilke settinger er det som må endres? Har engelsk meny (kjøpt utenlands) så hvis jeg går inn på : Connectivity -- Message settings --- MMS profile -- (Her har jeg valgt min operatør) Men kan man legge til andre operatører her? Noen som vet i hvilken undermeny jeg burde lete? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Du kan prøve å legge til et nytt mms oppsett Gå inn på hjemmesiden til operatøren din, så regner jeg med at du finner den der Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Du kan prøve å legge til et nytt mms oppsett Gå inn på hjemmesiden til operatøren din, så regner jeg med at du finner den der Takk, fant endel info på hjemmesiden. Nå virker det. Takk! Trodde ikke operatøren min hadde noe med dette å gjøre, men slik var det jo :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå