Gå til innhold

Lagre filmklipp fra Internet Explorer

Anbefalte innlegg

Noen filmklipp som åpnes i en integrert Windows Media Player i Internet Explorer skulle jeg gjerne hatt muligheten til å lagre.

Grunnnen er at jeg er med på mange av klippene i forskjellige sammenhenger og ville gjerne hatt de på maskinen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vise kjeldekoda i alle nettlesere eg kjenner, men i Firefox er det definitivt enklast. Samen med ein liten plugin med namn Firebug. Den er eigentleg ikkje meint til slik bruk, men den dug nå absolutt til å finne fram til ein spesiell plass i koden - så slepp me lese gjennom alt kvar gong.

Ting vart mykje enklare om du bruker denne pluginen samen med Firefox.

Høgreklikk så på Windows Media Player (eventuelt så nær som mogleg) og velj "Inspect Element" frå dropdown-menyen.

Eg legg med billeter frå mi kjeldekode, så eg slepp å fortelje i detalj. Slå ut den eg har slått ut (det javascriptet altså, då trykker du berre på pila som peker nedover på venstre side - sjå første bilde i vedlegg)

Redigert: Det er altså den nederste som forsvinn ut i bilde eg snakker om, ikkje den eg har markert..

No blar du deg heilt ned i det javascriptet til du kjem til lenka som startar med MMS://.

Ja det er den heilt nederst. Fjern MMS:// og skriv HTTP:// istedet.

No kan du direkte adresse å kan laste ned.

Gidd ikkje å forklare i detalj om du ikkje er kjempeinteressert i det..

post-63472-1238620337_thumb.png

post-63472-1238620341_thumb.png

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Du kan vise kjeldekoda i alle nettlesere eg kjenner, men i Firefox er det definitivt enklast. Samen med ein liten plugin med namn Firebug. Den er eigentleg ikkje meint til slik bruk, men den dug nå absolutt til å finne fram til ein spesiell plass i koden - så slepp me lese gjennom alt kvar gong.

Ting vart mykje enklare om du bruker denne pluginen samen med Firefox.

Høgreklikk så på Windows Media Player (eventuelt så nær som mogleg) og velj "Inspect Element" frå dropdown-menyen.

Eg legg med billeter frå mi kjeldekode, så eg slepp å fortelje i detalj. Slå ut den eg har slått ut (det javascriptet altså, då trykker du berre på pila som peker nedover på venstre side - sjå første bilde i vedlegg)

Redigert: Det er altså den nederste som forsvinn ut i bilde eg snakker om, ikkje den eg har markert..

No blar du deg heilt ned i det javascriptet til du kjem til lenka som startar med MMS://.

Ja det er den heilt nederst. Fjern MMS:// og skriv HTTP:// istedet.

No kan du direkte adresse å kan laste ned.

Gidd ikkje å forklare i detalj om du ikkje er kjempeinteressert i det..

kult :D var greit forklart det...

men hva er den beste måten å laste ned disse filene på? viss æ trykker på linken så kommer de bar eopp i en ekstern windows media player. hvordan kan jeg få muligheten til å laste ned videoklippet som en enkel fil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...