Gunn@r Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen filmklipp som åpnes i en integrert Windows Media Player i Internet Explorer skulle jeg gjerne hatt muligheten til å lagre. Grunnnen er at jeg er med på mange av klippene i forskjellige sammenhenger og ville gjerne hatt de på maskinen min. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kunne du gitt et eksempel på en slik fil? En URL. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Kunne du gitt et eksempel på en slik fil? En URL. Selvfølgelig... http://www.aftenbladet.no/sport/sesilami/1..._Sesilaami.html Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lenken på overnemte vart http://video.aftenbladet.no/sa/090329_rawF...mi_1-wmv-01.wmv. Eg fann det i kjeldekoda. Det er noko vanskeleg å forklare, men det ligg inni ei ekstern javascript fil. Treng du berre til eit par kan du få lenkene, hvis ikkje skal eg prøve å fortelje. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Lenken på overnemte vart http://video.aftenbladet.no/sa/090329_rawF...mi_1-wmv-01.wmv. Eg fann det i kjeldekoda. Det er noko vanskeleg å forklare, men det ligg inni ei ekstern javascript fil. Treng du berre til eit par kan du få lenkene, hvis ikkje skal eg prøve å fortelje. prøv å fortell...kanskje æ lærer noe hehe takk for svar forresten Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Du kan vise kjeldekoda i alle nettlesere eg kjenner, men i Firefox er det definitivt enklast. Samen med ein liten plugin med namn Firebug. Den er eigentleg ikkje meint til slik bruk, men den dug nå absolutt til å finne fram til ein spesiell plass i koden - så slepp me lese gjennom alt kvar gong. Ting vart mykje enklare om du bruker denne pluginen samen med Firefox. Høgreklikk så på Windows Media Player (eventuelt så nær som mogleg) og velj "Inspect Element" frå dropdown-menyen. Eg legg med billeter frå mi kjeldekode, så eg slepp å fortelje i detalj. Slå ut den eg har slått ut (det javascriptet altså, då trykker du berre på pila som peker nedover på venstre side - sjå første bilde i vedlegg) Redigert: Det er altså den nederste som forsvinn ut i bilde eg snakker om, ikkje den eg har markert.. No blar du deg heilt ned i det javascriptet til du kjem til lenka som startar med MMS://. Ja det er den heilt nederst. Fjern MMS:// og skriv HTTP:// istedet. No kan du direkte adresse å kan laste ned. Gidd ikkje å forklare i detalj om du ikkje er kjempeinteressert i det.. Endret 1. april 2009 av steffenz Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Du kan vise kjeldekoda i alle nettlesere eg kjenner, men i Firefox er det definitivt enklast. Samen med ein liten plugin med namn Firebug. Den er eigentleg ikkje meint til slik bruk, men den dug nå absolutt til å finne fram til ein spesiell plass i koden - så slepp me lese gjennom alt kvar gong.Ting vart mykje enklare om du bruker denne pluginen samen med Firefox. Høgreklikk så på Windows Media Player (eventuelt så nær som mogleg) og velj "Inspect Element" frå dropdown-menyen. Eg legg med billeter frå mi kjeldekode, så eg slepp å fortelje i detalj. Slå ut den eg har slått ut (det javascriptet altså, då trykker du berre på pila som peker nedover på venstre side - sjå første bilde i vedlegg) Redigert: Det er altså den nederste som forsvinn ut i bilde eg snakker om, ikkje den eg har markert.. No blar du deg heilt ned i det javascriptet til du kjem til lenka som startar med MMS://. Ja det er den heilt nederst. Fjern MMS:// og skriv HTTP:// istedet. No kan du direkte adresse å kan laste ned. Gidd ikkje å forklare i detalj om du ikkje er kjempeinteressert i det.. kult var greit forklart det... men hva er den beste måten å laste ned disse filene på? viss æ trykker på linken så kommer de bar eopp i en ekstern windows media player. hvordan kan jeg få muligheten til å laste ned videoklippet som en enkel fil? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Trur du berre kan trykke Fil>Lagre Som i Media Player. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Trur du berre kan trykke Fil>Lagre Som i Media Player. Nope... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå