skogens konge Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Dere kunne jo starta opp en egen mIRC channel -> eks: #overklokking.no Der kan jo alle hjelpe alle innpå og så kanskje på en litt raskere måte? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 prøv den kanalen på Efnet.... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Dårlig ide med offisiell HWN IRC-kanal. Grunnen er at det ville blitt vannskelig å holde det seriøst og dessuten får man en del problemer som: Hvem skal styre den (moderatorene er ikke mange nok til å styre en IRC-kanal). Hva skal regelene være osv. Du får heller bruke en av de uoffisielle. #hw.no@undernet (der får du ikke support) eller #hardware.no@efnet (der får du support). Jeg vet også om #overklokking.no@undernet. (om du får support der, vet jeg ikke). Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 mtp hvor mange 14isser det er her ville jeg ikke turt tenke på no "forum" på irc Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Vi har gitt tillatelse til at overklokking.no blir brukt som navn på en IRC-kanal, men ønsker ikke å ha noe med den å gjøre - vi har forumet, og det får holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå