Trondster Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Lyset fungerte veldig bra med skygge under solhatten hans - sånne bilder går absolutt an! ..d! Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) 4. April. Var ute i skog og mark i dag og fikk mange fine bilder, men få som kunne passe inn under utfordringen min. Dette fikk dog passere etter litt 'forsiktig' massering i LightRoom. Casenut 100mm f/2.8 @f/4.2, 1/640s iso200 Endret 4. april 2009 av Storm67 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Uhyggelig smal DOF, men det som er litt artig her er at du har fått spredd den i flere trinn pga skråstillingen på motivet. Er det en fargetonet monochrome-konvertering? Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Du så den ja. :!: Satt ikke akkurat på første forsøket for å si det sånn. Dratt ned en del på saturation, konv. til greyscale og kjørt en split toning. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Donaldbildet levde ikke helt opp, men mangen på inspirrasjon er ikke noe man kan klandres for. De andre bildene var fantastiske, Supermanassosiasjonene satt godt, men jeg fortsatt ikke sikker på hva "Nøkken", er for noe. Det siste bildet med den utrolig fete DOF'en var og en vinner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg syned "Donald" ble litt sjarmerende jeg, da. Men det er klart at Casenut er et mer spennende bilde. Tviler ikke på at det krevdes et par forsøk for å treffe der. Tom Endret 5. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Donald var da et festlig bilde! Jeg synes det hadde veldig gode farger samt en fin og behagelig skarphet! Kanskje litt utenfor de andre bildene dine, men alt i alt et greit bilde! Casenutbildet er jo helt i tråd med utfordringen og de andre bildene dine! Synes det også er et kjempeflott bilde, men om jeg kan ønske/påpeke noe måtte det være litt hardere kontraster. Kanskje en smakssak det da!? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Casenut er et hardt og brutalt og iskaldt industrielt bilde. Helt etter min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå