Storm67 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bruker: Storm67 Utfordring: Nært og menneskelagd Deltagernivå: Pingle Utstyr: Nikon D300 med tilhørende objektiver og Canon A580 Gir meg selv en litt 'vid' utfordring. Delutfordring: Få brukt macro objektivet mitt. Har hatt det i snart 2 år og kanskje brukt det en gang..... Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 1. April. Peaks in blue 100mm f/2.8 @f/18, 1/60s iso200 Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Svar kommer, får se om noen gjetter det først. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Morsomt bilde - dette kan bli en gøyal gjettetråd! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Mye bra bilder i disse trådene. Hadde litt lyst til å være med selv, men det jevnt høye nivået gir meg sperre. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det var en tannbørste på en annen måte enn man vanligvis ser den. Stilig! Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tøft bilde! Veldig behagelige farger og man unektelig nysgjerrig på hva det kan være! Flott start! Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Flott bilde! Selv om jeg så hva det var nesten med en gang Enig med magnus.o om at det er behaglige farger på bilde. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Fint bilde, fine farger. Liker komposisjonen. Fikk litt supermann assosiasjoner av en eller annen merkelig grunn. Endret 2. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) 2. April. Takk for fine kommentarer. ICBM ready for launch? 100mm f/2.8 @f/18, 1/60s iso200 Endret 3. april 2009 av Storm67 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ..Det er jo nøkken! Er vel i så fall være hifi-nøkken, antar jeg? Glimrende bilde - det reflekterte lyset i domen gjør bildet veldig flott, synes jeg.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du har startet festen med to svært vellykkede bilder! Tannbørsten så jo nesten ut som hjemmet til Supermann! Gårsdagens var også veldig kult, selv om jeg ikke helt har skjønt hva det er enda (er det en slags fjærbelastet låsemekanisme?). Men det ble kanskje litt mye av den grå massen øverst i bildet? Spent på fortsettelsen! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noe av det som er litt spennende med makro. Det er ikke alltid like enkelt å se hva motivet egentlig er for noe, selv om objektet er noe helt dagligdags. Kan godt forstå assosiasjonen med Nøkken, en Kittelsen-variant i metall. Dunkelt og mystisk. Må si jeg også stusser på hva dette kan være, ser ut som det er en slik kule til i bakgrunnen. Var atskillig verre enn tannbørsten dette her. Hva fankern holder du på med Storm67? Er det Quiz eller fotografering? 1. april ser ut som en samling kunstige polypper. Ikke mye som minner om tannbørste ved første øyekast, bare kunstige former og farger. Bra komponert dette her. Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Hehe, tror nok man skal være litt mer en normalt interessert for å se at det er en detalj fra et powersupply til en HP DL385. Men ja, det er så absolutt det som gjør macro til noe spennende for meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Absolutt en artig vinkling du har valgt. HP "nøkken" ble kjempetøff. Jeg også trodde at det kunne vært domen til en høytaler. Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fortsetter du på denne måten så blir dette en spennende tråd å følge med på. Man får både pene bilder og utfordrende gjetteleker. Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 3. April. Inspirasjonen forlot meg fullstendig i går. Lang dag på jobben og dritsliten på kvelden. Får la en blid 'Donald' veie opp for det. And i påskeliljer 100mm f/2.8 @f/22, 6.0s iso200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå