Gå til innhold

Aprilfest 2009 - Storm67 - Nært og menneskelagd

Anbefalte innlegg

Bruker: Storm67

Utfordring: Nært og menneskelagd

Deltagernivå: Pingle

Utstyr: Nikon D300 med tilhørende objektiver og Canon A580

Gir meg selv en litt 'vid' utfordring.

Delutfordring: Få brukt macro objektivet mitt. Har hatt det i snart 2 år og kanskje brukt det en gang.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har startet festen med to svært vellykkede bilder! Tannbørsten så jo nesten ut som hjemmet til Supermann! Gårsdagens var også veldig kult, selv om jeg ikke helt har skjønt hva det er enda (er det en slags fjærbelastet låsemekanisme?). Men det ble kanskje litt mye av den grå massen øverst i bildet?

Spent på fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Noe av det som er litt spennende med makro. Det er ikke alltid like enkelt å se hva motivet egentlig er for noe, selv om objektet er noe helt dagligdags.

Kan godt forstå assosiasjonen med Nøkken, en Kittelsen-variant i metall. Dunkelt og mystisk. Må si jeg også stusser på hva dette kan være, ser ut som det er en slik kule til i bakgrunnen. Var atskillig verre enn tannbørsten dette her.

Hva fankern holder du på med Storm67? Er det Quiz eller fotografering? :confused::D

1. april ser ut som en samling kunstige polypper. Ikke mye som minner om tannbørste ved første øyekast, bare kunstige former og farger. Bra komponert dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...