zicoz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har nettopp fullført ett lite prosjoekt hvor jeg innredet boda under verandaen på nytt og slo ned en bit av veggen mellom kjellerstua og denne og satte inn ei dør slik at man kan nå rommet uten å gå ut først. Dette gjør at vi kan omorganisere litt i de bodene vi har. Fra før så hadde vi ett stort vaskerom med tørketrommel, vaskemaskin, stor fryser, tørkeplass samt noen gamle falleferdige skap hvor vi har f.eks. gamle klær som brukes når man arbeider ute, vintertøy og forskjellige sko (vintersko, sandaler, fotballsko skistøvler etc.) Jeg er nå på jakt etter en ny løsning som gjør at disse blir lettere å få tak i. Men er det noen som har noen praktiske løsninger? En ting jeg har tenkt litt på er å ta noen lecablokker og legge ei solid plate over for så å sette skap oppå denne hvor vi har klærne, og så plassere skoene på golvet under. Men er det noen som har noen andre praktisk løsninger? Vet at det finnes skoskap o.l. men det er ikke noe man kan ha støvler o.l. i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå