genser Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Da er det bare å vente på at Apple lanserer samme server-pakking for Safari. Hvorfor skulle de gjøre noe slikt for forbrukernes skyld? Det er jo nesten like dumt som å tillate Opera Mini Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Håper at Opera også konsentrerer seg om Opera Mini, for det er mange som bruker dette programmet også. Ja det er jo mye flere som har støtte for java. Men heldigvis så er det snart ingen grunn for oss med nyere mobiler å bruke mini. Opera Mobile er jo overlegent. Da er det bare å vente på at Apple lanserer samme server-pakking for Safari. Hvorfor skulle de gjøre noe slikt for forbrukernes skyld? Det er jo nesten like dumt som å tillate Opera Mini Haha. Word. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 With regards to Symbian S60, I can only tell you that we're working on it.. but I'll also add that it's really awesome, and we can't wait to let you guys play with it Akkurat hva jeg ville høre... Håper de er ferdig til når E55 har kommet ut. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, om et par-tre år, samtidig som de skryter av at de var først med det. hahaha hvor godt sagt var ikke det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 With regards to Symbian S60, I can only tell you that we're working on it.. but I'll also add that it's really awesome, and we can't wait to let you guys play with it Akkurat hva jeg ville høre... Håper de er ferdig til når E55 har kommet ut. Åh, gleder meg! Håper det kommer en gjennomført versjon til S60v.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg