cLoNsouL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei jeg jobber som nattevakt på et gammelt hotel. Og jeg har over lang tid lakt merke til merkelige hendelser her om nettene. Ting forsvinner, gaffler og kniver på kjøkkenet som lager lyd som om noen rister på kassen dem ligger i. Men ikke før i natt syns jeg det er virkelig merkelig, griet nok så har jeg vert våken nu i nesten 24 timer på grunn av at jeg måtte ta en vakt for noen som var syk... Men det virker som det er noen (noe) som driver og springer fremfor resepsjonen, mens i realiteten så er det ingen her. har dobbel kjekket å jeg er aleina.... litt ekkelt... Så mitt spørmål er, tror dere på liv etter døden? og om så skal ikke de til himmeln... veit ikke heil om dette er riktig plass å poste dette emne, men virket som plassen den passet best inn. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Tja, det er mye å fundere på. Enten det er livet etter døden etter livet, eller kanskje livet før livet? Kan hende det er skapninger som ennå ikke er født som spøker på hotellet? Også nevner du himmelen - ja, men det er jo ikke der de døde kommer, er det? Endret 31. mars 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei tror ikke på noen form for liv for oss som individer verken før eller etter døden. Dette begrunner jeg med hvilken fysiske deler som er essensielle for vår eksistens, men som enten opphører å eksistere eventuelt ikke fungerer når jeg er død. Jeg klarer bare ikke å tro på, eventuelt godta noe som ikke kan forklarer fysisk, derfor utelukker jeg alt åndelig og vertfall liv utenfor det som kan forklares av det fysiske. Dette er bare det jeg tror og mener, sier ikke at jeg sitter på den universelle fasiten siden dette temaet ikke lar seg bekrefte empirisk over natten. Lenke til kommentar