Dragonheart Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mobil: Sony Ericsson K660i Jeg har et problem med et par mlder i Utboks. Den ene er kjempelang (så lang som du mulig kan få en enkel mld) og den andre er passe normal lengde (jeg vet ikke om det har noe med hvor mye penger jeg har på kortet eller ikke, men jeg har 45 kr og det tror jeg skal holde). Da jeg skulle sende dem havnet de i Utboks (noe de aldri gjør, har skjedd et par ganger før men skrudde da tlfen av og på og da funket det, eller flyttet dem til Utkast, noe som ikke går nå). Jeg skulle sende dem til noen i utlandet, vet ikke om dette har noe med saken å gjøre. Men hverken å skru tlf av og på eller muligheten til å putte dem i Utkast er tilgjengelig. "Vis Status" sier "Melding er levert" men den er fortsatt i Utboks og ikke i "Sendte mlder". Når jeg trykker på "Send" i Utboks på mldene, så står det "Sender melding" for et par sekunder men hverken ikonet i hjørnet oppe på skjermen vises eller noe tegn på at mlden faktisk sendes. Jeg kan bare sjekke følgende: Vis status, detaljer, kategorier, slett, Ordne etter>, Slett alle meld. Listevalg, merk flere. Noen forslag? Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 send en kort mld til vedkommende og spør om han/hun har fått meldingene ? Viss de har det, slett mldene i utboks. Viss de ikke har mottatt noe, prøv å skriv mld på nytt, kanskje dele de opp i mindre meldinger? En mld kan bli ganske lang. . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå