Gå til innhold

Trenger solid og pålitelig digitalt armbåndsur til førstegangstjenste

Galexon

Anbefalte innlegg

Den einaste andre grunnen en personlig preferanse til om du skal ha digital eller analog klokke er at ei analog klokke kan brukast som kompass i felt. Skal mykje til at det blir nødvendig sidan laget ditt har eit kompass, men om dere skulle miste det er det greit å vite korleis du kan finne nord.

I den nordlige hemisfære kan du holde klokka horisontalt slik at timesvisaren peikar mot sola. Linja som då går frå midten til punktet midt i mellom timesvisaren og "12" talet på klokka er då den nord-sør gåande linja.

Skulle du befinne deg sør for ekvator så gjer du det omvendt, peikar "12" tallet på klokka mot sola og finner linnja mellom 12 og timesvisaren.

Men som sagt sannsynligheita for at du treng å gjere dette er veldig lita, dessutan så finnest det kjappare måter å finne ca himmelrettning på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den einaste andre grunnen en personlig preferanse til om du skal ha digital eller analog klokke er at ei analog klokke kan brukast som kompass i felt. Skal mykje til at det blir nødvendig sidan laget ditt har eit kompass, men om dere skulle miste det er det greit å vite korleis du kan finne nord.

I den nordlige hemisfære kan du holde klokka horisontalt slik at timesvisaren peikar mot sola. Linja som då går frå midten til punktet midt i mellom timesvisaren og "12" talet på klokka er då den nord-sør gåande linja.

Skulle du befinne deg sør for ekvator så gjer du det omvendt, peikar "12" tallet på klokka mot sola og finner linnja mellom 12 og timesvisaren.

Men som sagt sannsynligheita for at du treng å gjere dette er veldig lita, dessutan så finnest det kjappare måter å finne ca himmelrettning på.

Tissemaurtue på sørsida av treet? :p Neida, men jeg tror jeg vil gå for digitalt armbåndsur. Føler det er lettere å beregne tiden presist da.

Lenke til kommentar

jeg bruker den de to på forrige side brukte. Den gjør jobben, men en ting som er lurt å vurdere før du kjøper en g-shock, er det at forsvaret returner opp til 400 kroner for en klokke, ikke en krone mer. Ergo er det jævlig kjipt å ha en g-shock til 2000 og få 400 kroner for den, kontra en en casio klokke til 300 og få 300 for den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Traser skal visst bli brukt av Navy Seals.

Selv har jeg en G-Shock 7710 og en Citizen Nighthawk

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...