Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup IV

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 - 2 til meg i første kamp over Sigssoft

3 - 2 til han i andre kamp.

I den første kampen var jeg det klart beste laget uten tvil, og han score på de to store sjansene sine som i all rettferdighet var mot spillets gang. Jeg spilte akkurat som Barcelona og kombinerte stor ballbesittelse (65%) med fint vegg og pasningspill. Det skal sies at Sigssoft ikke hadde spilt fifa på flere uker. I den andre kampen brenner jeg en straffe etter bare få minutter spilt, og scorer så med Iniesta etter vakkert spill. Sigssoft får kjørt kampen litt over i hans gir. Han spiller en effektiv kontringsfotball når han får sjansen og klarer å utnytte en posisjoneringsfeil i det 35. minutt. I pausen gjør han sine bytter og inn kommer Tevez og Park for Berbatov og Giggs. Disse byttene skulle vise seg å bli viktige når Ji - Sung Park pirker ballen inn i det 53 min før Tevez scorer igjen i det 81 minutt. Henry kombinerer med Eto'o og Messi fra senter og er plutselig helt alene med Van Der Sar. Franskmannen putter den kaldt inn, men til ingen nytte. Kampen er allerede tapt, en kamp som vil bli husket for Samuel Eto'o's grufulle en mot en sløsing og Messi's straffebom.

Jeg har ikke møtt noen andre enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...