Jørgen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 2 kamper mot hver sier nå jeg er det beste. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Tror det kan bli vanskelig å avtale kamper og få spilt alle kampene hvis det er gruppespill. Hvis det blir gruppespill, burde det kun være 1 kamp mot hver spiller. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Tror det kan bli vanskelig å avtale kamper og få spilt alle kampene hvis det er gruppespill.Hvis det blir gruppespill, burde det kun være 1 kamp mot hver spiller. Jeg tror det ville blit gøy med gruppespill til en forandreing, men som Kriss sier, det kan bli vanskelig å avtale så mange kamper, ja Endret 12. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Da prøver vi med gruppespill. 4 lag i hver gruppe, og de 2 beste går videre. Vi prøver oss med 2 kamper mot hver spiller, både i gruppespillet, kvartfinaler, og semifinaler. Finalen spilles bare som en kamp. Turneringen vil starte med 15 lag, om ikke den siste plassen er tatt innen 23.59 ikveld. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg tror det ville blit gøy med gruppespill til en forandreing, men som Kriss sier, det kan bli vanskelig å avtale så mange kamper, ja Blir vel ikke så mye vanskeligere med 2 kamper. Blir vel som vanlig at begge kampene spille etter hverandre. Lenke til kommentar
793 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Da prøver vi med gruppespill. 4 lag i hver gruppe, og de 2 beste går videre. Vi prøver oss med 2 kamper mot hver spiller, både i gruppespillet, kvartfinaler, og semifinaler. Finalen spilles bare som en kamp. Turneringen vil starte med 15 lag, om ikke den siste plassen er tatt innen 23.59 ikveld. Om plassen fortsatt står ledig, melder jeg meg på. Kunne noen bare gitt meg en veldig rask innføring i hvordan dette fungerer og hva jeg må gjøre? PSN-ID: Rotteklo Foretrukket lag: Werder Bremen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er det mulighet for å starte nå hvis vi er fulltallige, kribler etter å komme i gang Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Skal trekke gruppene og slikt nå Kommer tilbake med oppdatering straks! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har du fiksa det Dexter? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Gruppene er som følger: Gruppe 1: Dexter! - Barcelona Saiyaman - Inter 793 - Werder Bremen Sindre:) - Real Madrid Gruppe 2: tc47 - Manchester United avRack - Liverpool Ed Hunter - Manchester United Ey Baba - Arsenal Gruppe 3: KRISS- - Brasil Mr.SS - Manchester United Wisbatov - Barcelona warvolden - Barcelona Gruppe 4: Termo - Valencia steen_jadd - Manchester United aunmar - Manchester United 2B'1 - AS Roma Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Skulle ønske jeg kom i gruppe med Warvolden og 2B, da hadde jeg kommet enkelt videre Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Du går nok lett videre Sindre:) Husker du slo meg ganske lett i 2 kamper forrige gang vi møttes! Frist til å spille gruppespill kampene er FREDAG 17/4 kl. 23.59 Endret 12. april 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Skal vi spille nå eller lilleru? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Blir det laget en online turnering med grupper, eller skal vi bare spille enkeltkamper mot hverandre å regne ut poeng osv. etterhvert ? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 er klar jeg hvis noen i gruppa har lyst til å spille Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Det kan vi godt gjøre Sindre Jeg har deg på PSN allerede ! Alle resultater fra kampene, skal postes her. Så regner vi ut poeng selv. Endret 12. april 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
793 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 er klar jeg hvis noen i gruppa har lyst til å spille Jeg er klar. PSN-ID: Rotteklo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg er klar hvis noen fra min gruppe vil spille steen_jadd, aunmar eller 2B'1 ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Skulle ønske jeg kom i gruppe med Warvolden og 2B, da hadde jeg kommet enkelt videre Kanskje med volden, men jag har i hvertfall blitt litt bedre! Har spilt mye bedre igår og idag enn det jeg har gjort før! Men etter det er sagt, må jeg innrømme at jeg kommer til å bli eid... (men forhåpentligvis ikke av deg sindre) Jeg er nok ikke klar idag tror jeg, skal spille club... Endret 12. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå