lilleru Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Begynner du å bli klar Kriss? Jeg venter i My Country nå =) Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er klar for finale i pausen mellom l'pool-arsAnal hvis vinneren av dexter og kriss kan spille da. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Da er jeg videre etter 5-0 seier i første kampen, og 4-0 i andre kampen. Takk for kampene. Jeg er up for å spille finalen ikveld ja. Bare avtaler senere. En ren diskusjon FC finale Endret 21. april 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg fikk ikke til en drit. Var ukonsentrert og hadde hodepine etter å ha sotte på pcen i hele dag med skoleprosjekt. Du var veldig bra organsiert og vanskelig å komme gjennom, fant alltid spillere i rom! Takk for kampene! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg er vinner av SuperCup IV etter 4-0 seier over dexter i finalen Lite å si på seieren. Dominerte fra start til slutt, og dexter kom kun til to gode sjanser i løpet av kampen. Takk for en underholdende kamp Endret 21. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Gratulerer til Steen_jadd med seier. Selv om 4-0 lyver veldig fra kampbilde, så var steen_jadd en fortjent vinner. Jeg klarte ikke å omsette de 3 store sjansene jeg hadde i mål. Ellers var det en rimelig kjedelig kamp, der Steen dunket trekant pasninger på Ronaldo/Rooney for det meste, og lyktes med det. Mens undertegnende slet med å spille seg igjennom et tett United-forsvar. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 gratulerer Takker for alle gratulasjoner. Synes det var en vellykket cup hvor det var veldig gøy med innledende gruppespill. Personlig håper jeg på samme oppsett i fremtidige cuper. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Må si det gikk kjapt dette. Greit å ha slått vinneren av alt.. :!: Få i gang ny turnering asap! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som tar på seg ansvaret og lager en ny lik cup? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101236 Ny cup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå