steen_jadd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette betyr at jeg og 2B'1 går videre fra gruppe D. Er det nå klart hvem som går videre fra de andre gruppene? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Gruppe A: 1. Dexter! 2. Saiyaman Gruppe B: 1. tc47 2. avRack Gruppe C 1. KRISS- 2. Wisbatov Gruppe D: 1. steen_jadd 2. 2B'1 Endret 19. april 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Da venter vi i spenning på trekningen Endret 19. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er litt stolt. Har trent en del nå og blitt mye bedre nå enn fra de tidligere supercupene. Det var også gøyere å spille gruppespill enn bare knock out, da blir det liksom ikke bare én kamp og du er ute. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er litt stolt. Har trent en del nå og blitt mye bedre nå enn fra de tidligere supercupene. Det var også gøyere å spille gruppespill enn bare knock out, da blir det liksom ikke bare én kamp og du er ute. Synes også at det var morsomt med gruppespill til en forandring. Tok litt tid å gjennomføre alle kampene, men det tar jo alltid lang tid i de første knock-out kampene også. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Trekningen er klar. Kvartfinale 1: Dexter - 2B'1 Kvartfinale 2: Steen_jadd - Saiyaman Kvartfinale 3: tc47 - Wisbatov Kvartfinale 4: KRISS - avrack Lenke til kommentar
avRack Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kriss, eg har tid i kveld om det høver. Send meg PM. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tipper jeg har tid i kveld jeg også bare å ta kontakt på pm eller i tråden Steen_jadd Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Morsomt så lenge det varte selv om jeg røk ut med ganske klar margin, neste supercup skal jeg spille med Liverpool som jeg føler jeg er ganske mye bedre med enn Valencia Lykke til videre! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dere får ha lykke til videre. Tror for min del det ville ha blitt vanskelig mot Dexter. Gleder meg til neste cup, da jeg tror jeg får mer tid. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sahil, kampene i kveld rundt 22.00 eller 23.00? Jeg orker ikke å spille rundt 01.00 så må bli rundt da for min del. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Dexter, jeg har nok ikke mulighet til å spille nå de to-tre nærmeste dagene, før det første pga mye å gjøre, for det andre, jeg har klart å fucke opp fingeren min, og har ikke sjanse til å røre det ytterste leddet Når er tidsfristen for å være ferdig med kampen? Endret 20. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Tidsfristen er egentlig satt til Onsdag kl. 23.59. Vi brukte lang tid på å bli ferdig med gruppekampene, så derfor bør det gå litt kjappere nå. Kjipt med fingeren, den ser jeg. Ellers er det ikke så vanskelig å ta seg tid i 20 minutt til å spille ferdig de 2 kampene. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tipper jeg har tid i kveld jeg også bare å ta kontakt på pm eller i tråden Steen_jadd Jeg kommer til å sitte på PC'en utover kvelden og kan spille når som helst, bare til å si ifra når du er klar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Knus 2b ! Måtte han tape.... hehe... Lenke til kommentar
avRack Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Surt surt tap mot Kriss nå ! Uavgjort 1-1 i første kampen og seier til han 1-0 i siste kampen. Veldig jamn fyrste kamp, mykje midtbanekriging. Eg hadde 2 gedigne sjansar på slutten av kvar kamp, men skulle sjølvsagt ikkje putta dei disse kampane Takk for kampene, Kriss Endret 20. april 2009 av avRack Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg er videre etter å ha slått avRack 2-1 sammenlagt. Første kamp : 1-1 Veldig jevn kamp, jeg styrer for det meste spille, avRack får 4 sjanser i hele kampen, 1 mål, 1 i tverlegger og en i stolpen. EDIT: glemte den aleine mot mål også som jeg klarer så vidt å stoppe. Andre kamp: 1-0 Her vinner jeg fult fortjent. Vanskelig å komme gjennom forsvaret hans, men jeg klarer å score et mål som var nok. avRack hadde ingen skudd på eller utenfor mål i denne kampen. Takk for kampene Endret 20. april 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dere har ikke lyst på en innbytter for de som tapte på walkover? Fikk ikke sett tråden før nå, håper på flere cup's i fremtiden! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dere har ikke lyst på en innbytter for de som tapte på walkover? Fikk ikke sett tråden før nå, håper på flere cup's i fremtiden! Litt seint å si det nå. Vi er ferdig med gruppespill og er i knock out rounds. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dere har ikke lyst på en innbytter for de som tapte på walkover? Fikk ikke sett tråden før nå, håper på flere cup's i fremtiden! Det vil garantert bli flere cuper så snart denne cupen er avsluttet. Er bare å følge med i denne tråden, det pleier alltid å bli postet link til en ny cup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå