[email protected] Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Spørsmål: Mangler Andrè en tann, eller er det bare meg? OMG SPOILER...... Ja, etter en ulykke. Men noen ganger virker det som den er der, og andre ganger ikke Driver han med juks? :O Endret 7. mai 2009 av Maggis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei den falt av, er en pålimt tann etter at han mistet tanna etter en ulykke. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Han har en falsk tann som han kan sette in og ta ut as he pleases. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Her er spoilers til finaleuka!! Mye action kan man si! Jeg tror kilden min har rett, Petter og Ida vinner! ;-) Paradise Hotel ep.37 (Mandag 11.05.09) FINALEUKA Vi er inne i den spennende finaleuka på Paradise Hotel, og uka innledes med en særs dramatisk dag. Noen skal ut allerede i dag, og det er en utsjekking som virkelig skaper oppstyr. Ting begynner å tilspisse seg på hotellet, og temperaturen nærmer seg kokepunktet. Paradise Hotel ep.38 (Tirsdag 12.05.09) FINALEUKA De gjenværende parene får i kveldens episode beskjed om at de skal testes i hvor godt de kjenner hverandre. Paret som vinner får en date, samt en annen fordel som kan være med å avgjøre spillet. Men det fordrer at vinnerne klarer å holde kortene tett inntil brystet. Det er ikke alltid like lett når tunga smøres. Paradise Hotel ep.39 (Onsdag 13.05.09) FINALEUKA Dagen innledes i fred og fordragelighet, men de gjenværende gjestene vet at ikke alle kan forbli i paradis. Spillet nærmer seg et klimaks, og gamle konflikter dukker opp på hotellet, i tospann med gamle gjester som vender tilbake. Paradise Hotel ep.40 (Torsdag 14.05.09) FINALEN Etter to måneder på hotellet skal vinnerne endelig kåres. Det har vært to måneder fulle av vennskap, fiendskap, alliansebygging, romanser og konflikt. En nådeløs jury skal avgjøre hvem som er den verdige vinneren av det intrikate spillet. De gjenværende gjestene må svare på diverse vanskelige spørsmål fra juryen, og den som klarer å overbevise står igjen som vinneren av Paradise Hotel 2009. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gamle deltaker sjekker inn igjen?HVA F**** a? Håper ikke jeg ser Noor, Nanna og Mads der igjen,.Kanksje det er de gamle deltakerne som skal være jury`en på torsdag`n,.håper Kevin vinner hele shittn,. Lenke til kommentar
TG10 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hva skjedde? Edit: I got owned. Endret 11. mai 2009 av TG10 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Han har en falsk tann som han kan sette in og ta ut as he pleases. Jepp, leste noe om at det kan ta flere år før han får en skikkelig tann pga kjeven hadde blitt knust i en ulykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå