ones Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har et Sapphire Radeon HD 3650 skjermkort. Kan jeg kjøre 2 skjermer med dette kortet? 1 x HDMI Type A 1 x DVI-I 1 x VGA (i bruk på nåværende skjerm) Ønsker å extende bildet på 2 skjermer, for å få bedre plass til vunduer som er åpne hele tiden. Må jeg kjøpe en skjerm med HDMI eller DVI-I kabel, eller finnes det noe annet måte? Tenker på en VGA-Y split eller noe. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det skal ikke by på noe problem. Har ikke skjerm #2 kabel for å koble seg til DVI-I, må du anskaffe en DVI-I til VGA adapter. Bruk så Catalyst Control Center for å stille inn hvordan du vil at skjerm #2 skal oppføre seg. Lenke til kommentar
ones Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Tenker å kjøpe en BenQ E2200HD (VGA/DVI-D/HDMI). http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98511 Siden jeg har DVI-I på mitt skjermkort, så kan jeg med en DVI-D kabel koble denne skjermen til mitt skjermkort? Lenke til kommentar
ones Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Takk for raskt svar! Da blir det ny skjerm på meg! Lenke til kommentar
ones Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Raskt spm til: DVI-D han til han kabel jeg trenger vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå