heh115 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei. Jeg leter etter et key-board som er moro å spille på og ikke er så veldig dyrt (rundt 4000 - 5000) Kom med alle tingene dere kan komme på som er noe å anbefale! Skal bruke det til: Innspilling Jamming "Kosespilling" Lage lyder spilling osv Bør ha en del innebygde lyder! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Korg, Roland eller Yamaha. Alle tre leverer brukbare amatør keyboards. Det som avgjør er ofte smak og behag. Ta turen ned til en forhandler å prøv deg frem. Det er ofte veldig små forskjeller på de billige utgavene. Kjekt å ha med: Innspilling: Midi tilkopling + Line Out Jamming : Line out "Kosespilling": Hodetelefonutgang / innebygde høytalere eks: http://www.roland.no/product.asp?id=142&productid=1626 Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Korg, Roland eller Yamaha. Alle tre leverer brukbare amatør keyboards. Det som avgjør er ofte smak og behag. Ta turen ned til en forhandler å prøv deg frem. Det er ofte veldig små forskjeller på de billige utgavene. Kjekt å ha med: Innspilling: Midi tilkopling + Line Out Jamming : Line out "Kosespilling": Hodetelefonutgang / innebygde høytalere eks: http://www.roland.no/product.asp?id=142&productid=1626 Jeg har sett litt på M-Audio sine Midi-keyboard kontroller og syns det ser brukbart ut. For meg er det ikke noe problem at det er en kontroller for pc-en min brukes nesten 24/7 pga skole og musikkspilling. Har et eksternt lydkort som funker bra, så det skal ikke være problemer med lyden. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har sett litt på M-Audio sine Midi-keyboard kontroller og syns det ser brukbart ut. For meg er det ikke noe problem at det er en kontroller for pc-en min brukes nesten 24/7 pga skole og musikkspilling. Har et eksternt lydkort som funker bra, så det skal ikke være problemer med lyden. Har sett på m-audio selv, da Axxiom. Tror ikke det er noen dum idè Lykke til! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Se gjerne på noen Yamaha keyboards. Det er kjekt å ha en del semi-proffe pianolyder. Dessuten må du tenke på om du du vil ha den "gammeldagse" DIN-koblingen til MIDI, eller om du vil ha USB-tilkobling med MIDI. Mitt billige Yamaha-keyboard har USB-tilkobling. Et morsomt party-keyboard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå