ganilsen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei. Har har overnevnte problem. Dvs at pc'en låser seg når jeg er ferdig med å se dvd/br. Idet jeg minimerer eller prøver å lukke programmet slutter windows å funger. Ender med at jeg må restarte pc'en. Noen tips? Geir Arne Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Bumper litt her. Bruker nå Powerdvd9 og J.River Media Center. Første til avspilling av br og dvd, andre til .mkv-filer og diverse. Problemet er som nevnt over at pc'en låser seg når jeg lukker nevnte prog. Jo lengre jeg har sett på filen, jo oftere henger det seg. Er kun av og til når jeg kikker fort gjennom en fil den IKKE låser seg. Har FFDShow på pc'en og mistenker denne kan være noe av problemet. Finnes det alternativer til FFDShow? Når jeg bruker MP til å spille av filer har jeg ikke noen problemer. Bruker Vista som OS. Denne er ikke oppgradert da jeg hadde følsen av at jo fler oppdateringer jeg la inn, jo mer prob ble det på forrige innstall. Pc'en består av en AMD4850e cpu, 2x ATI4670 i CF, 4gig minne, MSI K9A2 Platinum hk. Har oppgradert drivere til lydkort, skjermkort. Oppgradert bios. Men lite fungere. Vil nevne at jeg har en raptordisk til OS da disse har hatt litt problemer i Vista. Etter restart får jeg ofte feilmeldingen; NTLDR is missing, dere skjønner hvem jeg mener. Men om jeg restarter igjen går det fint. Skal bytte ut mange deler på pc'en nå for oppgradering. Det meste skal byttes foruten HK. Er det da lurt å begynne med skjermkort? For å se om dette hjelper? Har for øvrig tatt ut et skjermkort for å se om det var CF som laget problemer, men er ikke noe forskjell her nå på annet enn ytelsen. Håper på noen svar her. Har aldri hatt et problem som ikke har latt seg løse. Er ikke no poeng å bryte den trenden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå