JFM Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hei. Jeg er en av de sløve når det kommer til tannpuss. Tannlegen min sier alltid at jeg har helt greie tenner. Men får i tillegg beskjed om å bli flinkere å pusse. Men tingen er at jeg er så lat at jeg altfor skjelden gidder gå og bruke tannbørsten. Så jeg lurer på om det finnes noen andre alternativer som renser tennene bra. Edit: Beklager om denne er feilpostet Endret 30. mars 2009 av JFM Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Så se til helvete å kom deg bort til tannbørsten nå! Det er ikke så slitsomt. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Njaaaa. Finnes jo veldig sterke munnskyld. Men vil nok ikke være like bra som tannbørsten. Det er hvis du pusser tennene dine bra Kan ikke tenke på noe annet dessverre. Atlad du kan i det minste prøve å hjelpe trådstarter istede for å skrive noe sånt. Mennesker er forskjellige. Endret 30. mars 2009 av toy_man Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En elektrisk tannbørste kan være tingen som får deg til å pusse bedre. mindre stress, og jeg tør tippe du er en tur innom badet uansett før du legger deg? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Elektrisk tannbørste hjalp meg ikke... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Da er du rett og slett for lat og må belage deg på en veldig dårlig tannhygiene, enkelt og greit. Selv aper bruker greiner for å rengjøre tennene... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 toy_man skrev: Atlad du kan i det minste prøve å hjelpe trådstarter istede for å skrive noe sånt. Mennesker er forskjellige. Fyren er for lat for sitt eget beste. Jeg er nok også det på enkelte punkter, men vanlig personlig hygiene bør man greie å få unna. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tygge mye tyggis, sukkerfri tyggis som er godt for tennene selvfølgelig. Det kan nok hjelpe, men ingenting slår tannpussen. Du trenger ikke mer enn 30-40 sec om kvelden, bare start med det. Blir snart en automatisk rutine. Tennene føles også renere. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tennene skal du ha en god stund, tror jeg ville passet bedre på. Og man pusser selvsagt lenger enn 30-40 sekunder, 3 minutter er minimum. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ikke bekymre deg for mye. Nesten bedre med for lite pussing enn for mye. Jeg merker at tennene mine ikke er glad i pussing etter hvert måltid. Tennene er kritthvite, men ising er det nok av, emaljen har blitt skikkelig slitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå