mr x Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 lurer på hvor mye ram win-xp støtter ?og blir det mye/stor forskjell med mere enn 512 ram.tenkte jeg skulle kjøpe 1024,men hvis det er lite eller ingen ytelse er det jo ikke noe vits...! Lenke til kommentar
aschj Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kommer helt an på hva du bruker maskina til. Viss du bare gamer og skriver i word blir det liten eller ingen forskjell. Viss du redigerer store (store) bilder eller video blir det mer forskjell. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Mener på at win xp skal støtte opp til 4GB ram eller mer... Lenke til kommentar
mr x Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Mener på at win xp skal støtte opp til 4GB ram eller mer... Lenke til kommentar
mr x Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 4 gb..det var mye....men i spill,trenger men mere enn 512..?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kommer helt an på hva du bruker maskina til. Viss du bare gamer og skriver i word blir det liten eller ingen forskjell. Viss du redigerer store (store) bilder eller video blir det mer forskjell. Dersom du studerer sattelittbilder er det sikkert greit med så mye ram, men jeg tror ikke det er nødvendig med mer enn 512MB på en workstation idag. Jeg tror ikke du hadde merket noen forskjell selv med 1024MB. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 512MB RAM holder i massevis til vanlige brukere som bare spiller og surfer osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå