^fmj Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En dame, kort hvitt hår, på om morgenen, mener det er på nrk, veldig spesielt etternavn. Kommer ikke på navnet og det plager meg en smule. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Audhild Gregoriusdotter Rotevatn? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Einar Lunde? Nei sorry, skulle gjerne hatt noe mer konstruktivt å komme med, men jeg vet dessverre ikke hvem du tenker på. Prøvde å google litt, uten hell. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Google hjalp ikke meg heller, får se morgenytt hvis jeg ikke sovner. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Anne Rimmen? (Hun er i sporten, og har heller ikke så rart etternavn, men det er vel verdt et forsøk. Håret stemmer, i alle fall! ) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Er ikke Rimmen. Var heller ikke på morgennytt i dag, har for meg at etternavnet begynner på S, men det er ikke sikkert at det stemmer. Lenke til kommentar
MKANorge Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 En dame, kort hvitt hår, på om morgenen, mener det er på nrk, veldig spesielt etternavn. Kommer ikke på navnet og det plager meg en smule. Cecilie Roang Bostad? (http://www.kampanje.com/medier/article310486.ece) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Nei, ikke det heller. Var et rimelig langt etternavn. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei, ikke det heller. Var et rimelig langt etternavn. Og då er det vel ikkje Nina Owing heller? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ikke er det Ole Brum, trodde det var Nasse Nøff lenge, men det viste seg å være feil det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå