andypandy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Morn, da titter jeg litt innom Sony delen også, for nå har jeg gått til innkjøp av en PS3 etter at Xbox 360'en min døde av RROD.. , er ganske fornøyd så langt, koser meg med mgs4, kz2 og Uncharted, storslåtte spill vil jeg si Men tilbake til poenget, jeg har et problem med at kontrollen automatisk assigner seg som nr 2 (når jeg slår på ps3'en eller vil spille nedlastede PS one spill), det vil si at på kontrollen lyser det rødt på nr2, og inne i system menyen står det også at kontrollen er nr2, nå har jeg vel ca hver dag i en uke måttet bytte til nr 1, fordi jeg ikke får gjort noe som helst i spillene med mindre den står som nr 1.. Hva er galt? Hvorfor kan ikke PS3'en bare assigne den som nr 1 når jeg kun har en kontroll? Endret 30. mars 2009 av andr3asb Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Du har ikke koblet til en Guitarhero dongle eller buzz dongle eller noe sånt? De vil blir nr 1 når de er koblet til. Endret 30. mars 2009 av arnbju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå