Gjest happyeverafter(ikkepålogga) Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Syns at du bare skal være deg selv, skal du prøv å følge noe noen andre forteller deg så blir det unaturlig.når det kommer til hvordan du skal ta kontakt med han så er det jo bare og gjør det som faller deg naturlig. Dette for du heilt fint til om du vil Lykke til Tusen takk :-D Lenke til kommentar
1nfinity Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Forsåvidt er ikke budskapet i det der at jenter som går for deg er turn-on, iom at en alpha mail allerede har et flertall jenter som går etter han. Derimot er det et mindset man bør ha for å oppnå høy social value. Det er greit å være prisen om man bare skal ha seg noen ligg, men når det kommer til forhold synes jeg det er viktig å kjempe for det man vil ha, bygge opp spenning og følelser, å ha en psykisk utslitende tid men tilslutt komme i mål. Jeg sier ikke at hard-to-get er veien, men jeg har ikke troa på at to som faller for hverandre og hopper i armene på hverandre første dagen har noe godt utgangspunkt Ja, jo, du har et poeng. Ikke desto mindre blir en del gutter, deriblant jeg, mer frampå dersom jenta faktisk viser at hun er interessert. Hvordan man oppfører seg rundt henne, hva man tør og ikke tør, og hvis hun har vist at hun er interessert, gå litt utenfor det du vanligvis ville gjort TS: Hva gikk det til? Happy ending? - The 1nfinity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå