fredd5050 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) H Endret 2. april 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ZMA er faktisk en variant av genet art. cubiti, dette genet skaper en reaksjon med kreatin (også kalt art. genu), og skaper stoffet kalt Synthol-kreatin (art. talocrurale), dette er EKSTREMT giftig, og hvis du har opplevd kvalme eller lignende må du gå til lege ASAP og slutte behandlingen... Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) ZMA er faktisk en variant av genet art. cubiti, dette genet skaper en reaksjon med kreatin (også kalt art. genu), og skaper stoffet kalt Synthol-kreatin (art. talocrurale), dette er EKSTREMT giftig, og hvis du har opplevd kvalme eller lignende må du gå til lege ASAP og slutte behandlingen... damn dette viste jeg ikke. bruker selv 6 kapsler kreabolic hver kveld og 3 zma. zmaen er maks dose. og kreabolicen er standard brukerdose. har ikke merka noe kvalme eller noe bivirkninger enda. er det noe annet jeg burde se etter? Endret 30. mars 2009 av neoman Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jepp, smerter i nyreregionen. Mye binding av dihydrogenmonoksid kan forekomme, så det er bare å være varsom. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jepp, smerter i nyreregionen. Mye binding av dihydrogenmonoksid kan forekomme, så det er bare å være varsom. skjønner. har selv ikke merket noe så satser på att det er trygt og fortsette. Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) [?? eller f.eks bare ved bruk av zma? eller bare kreatin? Endret 2. april 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har faktisk hatt vondt i magen om morgenen etter kreatin dose, tok da 3kapsler ZMA før jeg la meg kvelden før. Så kanskje dette er grunnen til magevondt? får prøve på kreatinen igjen uten ZMA da: p Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har ikke fått noe særlig bivirkninger av kreatin, unntatt kanskje noen smerter i høyre legg som kan ha vært forårsaket av kreatin. Dette var også kreatin monohydrat fra CREAPURE, altså uten kreatinin. Har aldri prøvd ZMA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg