Gå til innhold

[Løst]raid 0 disk finnes ikkje i windows... *HJELP*

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ein Dell perc 5/i raid kontroller får en stund siden, og så tenkte eg att eg måtte ha 2 stk vertex i raid 0, på samme kontroller... problemet er at første gang eg startet opp dataen, da kom eg inn i raid bios, der gjorde eg ingenting, fordi mine vertex ikkje kunne settest i raid av en eller annen grunn, nok om det. da eg gikk ut av bios ville dataen ha ein "kjapp" liten restart, jauda... ikkje noke stress det..

Men da kom problemet, ingen bilde vil komme opp under oppstart når kontrollern er i, oppstarten virker normal etter lydene dataen lager, så er bare att bildet er gone... noken ide?

Har eit Asus P5Q delux mobo. (crossfire støtte)

eit gtx 285 kort.

og ein dell perc 5/i raid kontroll... (som da er i ein pci-x 16 (8link) port... er det feilen?

Edit: endring av emnetittel grunnet første prob er løst:)

Endret av MrBBs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var dette problemet løst, men da dukket det andre opp.

Eg kobler til mine to vertex ssd'er, finner dei i raidets bios, og i windows vist de er direkte koblet på hk. (formaterte begge til ntfs)

Drivere til kontrollern er innstallert..

Men klarer ikkje lage til raid, virker som at diskene egentlig ikkje er der..

Nåken som har erfaring, eller ein ide her?

Mvh.

Oddbjørn

Lenke til kommentar
Hvis du allerede har satt opp filsystem etc. på de må du slette foreign config før de dukker opp.

Les manualen.

Kjøpte det på ebay, de ville nok spare penger så de sendte ikkje med noken manual.. :thumbdown: Ellers har eg googlet etter ein manual, men det eg fant var kun kossen ein sette inn og tok ut kortet xD lol, kjøper ikkje kort til over 1K uten å vete kossen ein setter det inni dataen :p

Ellers kommer det opp disks found 0

og disks handeled by bios 0

(men finner dei vist eg går inni biosen på kortet, mulig at eg må få ny frimware?(feil skrevet?)

Prøvde det også, men enten er eg *stein stokk dom*, eller så var det kun engelsken min som er får dårlig...

Forstod ikkje heilt kva du meinte med

slette foreign config

skal google, vist eg ikkje har editta så kan noken godt seie det vist dere vet det :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, problemet er vel mer att: når eg får på VD manager.. så finner eg begge diskene, det er på 30682mb eller noke, eg velger raid 0, men kan ikkje trykke ok, eller velge disker... kan alt det andre.. er det kontrollen som ikkje støtter ssd?

Edit: Las ikkje grundig nok i den linken før eg svarte..Men!

har bare 3 valg, lage ny VD, reset vd? eller lage hotspare... lite vits... er det problem med sjølve kortet?

Edit: dell! fy faen kor irriterende, alt skal brukest "enter" til, men å velge disker!, da skal man bruke spacebar... att det går an.. blir bare mer og mer irritert.

Foresten, fikk til å sette opp eit raid 0 nå, men dukket ikkje opp i windows, tror eg veit kva som er galt, får se :!:

Edit2: finner ikkje ut av kva som er galt, setter opp eit nytt raid 0 (fjernet det galme) men de dukket ikkje opp i windows...

Endret av MrBBs
Lenke til kommentar

Vel, ingen framgang her,Får sett opp raid i bios, men dukker ikkje opp i windows.

Raid bios finner:

Disker funnet 1 (har 2 stk)

disker hondtert av bios 1... (mener vel raidet, eller?)

Nåken som fårsår seg på dette? er lost..

Ellers har eg ikkje oppdatert frimware, har prøvd å fårstå meg på det, men forstod ikkje nåke. vist det kan hjelpe, korleis gjere ein det?:)

Mvh

Oddbjørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...