Targa_PC Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har anskaffet meg denne kjøleren: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=111822 Jeg ønsker å redusere omdr. hastigheten på vifta. ( litt mindre støy ) På HK er det en fire-pins kontakt, det samme på vifta. De fleste kontrollene jeg kjenner til har kunn tre-pinns kontakt. Jeg ønsker å bruke HK koblingen. Noen som vet om en kontroller jeg kan bruke ? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bruker du PWM, vil viften automagisk justere seg etter de verdier satt i BIOS menyen. Gå inn i BIOS menyen, så vil du finne innstillinger der du kan benytte, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) *Feil* Endret 30. mars 2009 av meg0709 Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg har et Asus P5Q-E hovedkort og i bios finner jeg ingen steder hvor dette kan justeres. Grunnen kan være at HK ikke leser viftehastigheten. Endret 30. mars 2009 av Targa_PC Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du bruker bare 4 pin's kontakten rett i 3 pin's på viftestyringen, det gjør jeg og går helt fint, vet ikke hva den 4 ledningen er til, funker helt fint med turtall osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå