tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har sans for 4. april - nøkkelhullet, jeg. Tom Lenke til kommentar
Litium Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Morsomt å se at bildene mine skaper litt diskusjon her inne og hyggelig at folk liker dem. 8. april er forresten en beltekobling på et barnesete. Her er neste ladning, litt på etterskudd: 9. april: Sinnataggen 10. april: Fiiiine blomsten 11. april: Et tegn 12. april: Going up! Alle er tatt på impuls, som vanlig. Mye pussige bilder som dukker opp bare man ser seg litt rundt. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 9. april: Sinnataggen12. april: Going up! Alle er tatt på impuls, som vanlig. Mye pussige bilder som dukker opp bare man ser seg litt rundt. Så sant som det er sakt! Syntes Sinnataggen var artig, men favoritten er nok Going up! - ser ut som det kinesiske tegnet for hoppestokk, med bruksanvisning inkludert Veldig godt utført, nærmest (ikono-)grafisk Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hull i hull er det bildet jeg oftest stopper ved når jeg åpner tråden din. Vet ikke helt hva jeg liker i det, men noe er det nå iallefall. Forresten.. "Marko og nærbilder" står det i overskriften. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 14. april: På toppen av tårnet Det har vært sløve dager fotomessig i det siste. Har så mye annet i hodet at jeg nærmest glemmer av hele utfordringen. Allikevel dukker det opp enkelte bilder innimellom, som for eksempel dette. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sinnataggen var fin - sinte Pokémon'en. Eller noe. ..Og 12. april må da være kinesisk for hoppestokk!! Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 14. April Burde vert mye skarpere. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 22. april: Mellom tårnene Jeg har hatt alt annet enn foto i hodet den siste uka eller så, og bildetagingen har blitt deretter. Tildels i dag og, så det ble en liten nødløsning. Takk til alle som følger med denne serien, selv om jeg ikke har vært spesielt aktiv for tida Angående 14. april, jeg greier ikke å se at det er spesielt uskarpt, i mine øyne er det akkurat så skarpt som det trenger å være. Burde jeg ha gjort mer her? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) 22. april: Mellom tårneneJeg har hatt alt annet enn foto i hodet den siste uka eller så, og bildetagingen har blitt deretter. Tildels i dag og, så det ble en liten nødløsning. Takk til alle som følger med denne serien, selv om jeg ikke har vært spesielt aktiv for tida Men du trenger jo ikke dokumentere hva du kaster bort tiden din på da Tom Endret 22. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Litium Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 23. april: Lys i mørket Det er tre dager siden dette ble tatt og jeg er ennå ikke sikker på hvor bra bildet fungerer. 25. april: The Bridge to Enlightenment Jepp, engelsk tittel. Ser du nøye etter, ser du kanskje grunnlaget for tittelen. Sliter litt med motivasjonen nå, men utfordringen er heldigvis snart over og jeg SKAL holde ut de siste par dagene! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 ..Og ansiktene er tilbake. Det siste der er da nesten en Dalek! Exterminate.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hmm. Ganske originalt bilde av ei lyspære. Oppfinnsomt og fint. Lurer også på hva 23. april egentlig er for noe. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmm. Ganske originalt bilde av ei lyspære. Oppfinnsomt og fint. Lurer også på hva 23. april egentlig er for noe. En lampeskjerm gjennom en spesiell stearinlysestake? Lenke til kommentar
Litium Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Hmm. Ganske originalt bilde av ei lyspære. Oppfinnsomt og fint. Lurer også på hva 23. april egentlig er for noe. En lampeskjerm gjennom en spesiell stearinlysestake? Vel, nesten. Det er et telys sett gjennom mønsteret i telysholderen. Men godt forsøk Lenke til kommentar
Litium Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 27. april: Løkka Var litt molefunken i dag så dette er alt jeg klarte å produsere. Synes det passet stemninga. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det eneste som manglet var en knute (renneløkke) ... Får håpe at stemning stiger. Tom Lenke til kommentar
Litium Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Takk for omtanken. Heldigvis steg stemningen utover kvelden så jeg slapp å legge meg nedfor. Med det sagt: 28. april: Gjennom glasset En ide som har ligget i bakhodet i et par uker men hele tiden har blitt glemt av. Klippet og fikset litt på lysstyrken på bildet, det ble litt mørkere enn skjermen på kameraet fikk meg til å tro at det var. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Måtte faktisk studere bildet litt før jeg så hva det var. Morsomt og subtilt. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 29. april: Synger på siste verset Det slo meg plutselig mens jeg satt på Peppes pizza... Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Flere som har vært på peppes pizza i dag skjønner jeg? Jeg likte "linjene" mellom isbitene. Det skapte fin form. Syns kanskje at du kunne kuttet hjørnene nede sånn at man bare ser glasset. Ellers likte jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå