MDCCLXXVI Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Flere som synes annonsen til blekkpatron.no som surrer på forsiden til hw.no er støtende? Er ikke akkurat så "pleasant" å se på en kar som stikker hue inn i .... Burde vært sensur synes nå jeg. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 absolutt ikke støtende. får da være grenser for ømfintlighet Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Å ellers har vi det bra ? Hvis du finner dette støtende så vet ikke jeg,men jeg syns d virker veldig "prippent" av deg. Mannen er jo påkledd,hadde han vært pip naken å med andre ting oppi der,da sku jeg kanskje vært enig med deg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hva er det som er å sensurere med den reklamen? Synes den er litt tøff jeg Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Flere som synes annonsen til blekkpatron.no som surrer på forsiden til hw.no er støtende?Er ikke akkurat så "pleasant" å se på en kar som stikker hue inn i .... Burde vært sensur synes nå jeg. :o :o :o hva slags fisefin-strikkeklubbs-kjerring-aktivist er du da? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 blekkpatron.no er uansett en "hjemme-bedrift" så det holder. Jeg så at hele firmaet var på salg hos qxl en gang uansett, de som har laget reklamen vet ikke hvordan de skal få folk til å klikke på en banner.. den var max misledende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvor ser dere denne reklamen henne? Klarer ikke å se den noen steder Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ecthelion: http://advertpro.hardware.no//banners/othe...n_200x250-2.jpg Btw: Den som reagerer på denne reklamen burde ta seg en kald dusj. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ecthelion: http://advertpro.hardware.no//banners/othe...n_200x250-2.jpg Btw: Den som reagerer på denne reklamen burde ta seg en kald dusj. Eh...Jah...det derre var ikke akkurat heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå