medlem-82104 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter en aktiv-PA-høyttaler sånn type "plugg-mikrofonen-rett-i-og-snakk-opplegg". Makspris: Rundt 2000,- Romstørrelse: UTE! Bruk: Til arrangementer ute Lydbilde: For å si det slik: Bedre høyt enn bra lyd, men god lyd settes selvfølgelig pris på hvis mulig! Bosted: Oppland - Hadeland Noen som har gode innspill? Mvh Andak Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lite å velge mellom i prisklassen, og du kan ikke regne med den beste eller den høyeste lyden: SLX Audio CP12A Laney CXP110 Laney CXP112 Behringer B212A Kool Sound NJP-8 Active Kool Sound NJP-12 Active Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Takk skal du ha! Jeg ser at så og si alle høyttalere bare har en mikrofon inngang. Kan jeg plugge to mikrofoner inn på en jack/XLR inngang (type "hør-to-par-ørepropper-på-en-inngang-plugg" bare bruke den motsatt) og sette den i høyttaleren? Vil dette gå bra? Unnskyld om noen ikke forstår hva jeg mener Andak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå