RandiA Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Oisann, den var da flott, fotograferingen også..tror den der er min favoritt av dine RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Dagens bilde er fra Gangbrua over Nidelva ved Nidarøhallen, ehh. Trondheim Spektrum heter det vist nå........ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Trondheim Spektrum? Må dere knabbe alle de dårlige stuntene fra hovedstaden da ? Heldigvis er bildet bra da. Nydelig kveldstemning her. Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Trondheim Spektrum? Må dere knabbe alle de dårlige stuntene fra hovedstaden da ? Ja, du kan så si. Jeg har aldri forstått vitsen med det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 De blir da bare flottere og flottere disse bro-bildene dine, ok, smart tema du har valgt deg forresten... RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nydelig bilde fra Trondheim - flotte farger og fin kveldsstemning. Trodde emnet ditt kanskje kunne bli veldig snevert, men det har du grundig motbevist! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Det ble et fort og gæli bilde i dag. Været var dårlig mm. Men et bilde ble det da, i dag av brua over demningen i Nedre Leirfoss. Gjør seg best i sort/hvit dette også, kom jeg til. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde jammen glemt hvor mange broer det er i Trondheim og omegn. Veldig variert og fin dokumentasjon av dem - du burde gjøre det til et bokprosjekt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, tenkte det samme...ok kan lage fint bok-prosjekt av dette....flott dokumentasjon av broer i Trondheim så langt. RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 I dag har jeg tatt bilder av 4 broer, de to mest spennende av dem skal jeg avlegge et nytt besøk når trafikken er mindre og lyset er bedre. Det blir derfor tredjevalget som blir dagens bilde. Bildet er fra jernbanebrua ved Marienborg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du finner stadig interessante vinklinger på disse bro-bildene dine, fin farge- og lys-virkning på denne også RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Dagens bru er Melhusbrua, men er litt i tvil om hvilket bilde jeg skal bruke.............. Prøver dette: Alternativt dette: Endret 19. april 2009 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Likte best det du har lagt inn synlig jeg, veldig fint komponert, og som vanlig fin vinkling... RandiA Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Enig med RandiA, som brobilde er det første best. Det er veldig bra faktisk, selvom lyset er flatt. Jeg er imponert over både hvor mye innsats du opplagt må legge ned i gjennomføringen av utfordringen, og hvor bra kontroll du har på perspektivet. Det andre bildet er kult for perspektivet, og konseptet. Sterk komposisjon, urovekkende på en måte. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Første versjon er bra komponert, og en fin bro. Men alternativet var hakket mer spenstig. Jeg vakler...må finne støtte... Likte Gangbrua over Nidelva ved Nidarøhallen ganske godt også, fin kveldsstemning her. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg likte alternativet bedre. Mer spenstig, som k.n.b sier. Kul komposisjon. Føler første versjon blir litt for standard for min smak. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hektisk dag, med møte i 17. mai-komiteen, men det ble tid til et bilde. Nok ei gangbru over Nidelva. Denne gang litt lengre nede i elva en den 16, men fortsatt ikke så langt fra Nidarøhallen. Kunne kanskje cropa meir i nerkant???? Endret 20. april 2009 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, dette er virkelig den fotogene broen da RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Ja, dette er virkelig den fotogene broen da RandiA Den jeg har planlagt til i morgen er nok mer spennende............. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, dette er virkelig den fotogene broen da RandiA Den jeg har planlagt til i morgen er nok mer spennende............. :!: Skrur opp forventningene du nå... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå