carmelita Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fascinerende hvordan du dag etter dag tar bilder av bruer. Det verste er at jeg slettes ikke finner det kjedelig. Bra jobba! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fine linjer og former i den siste der også ja, gjør seg godt i svart-hvit RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Dagens bro er ei gangbro over veien ved CitySyd, svart/hvitt i dag også. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Var det mange folk der idag, eller? Var ikke der selv, men nede i byen var det stort sett rundt sentrene det var litt action.. Pen bro er det ihvertfall. Jeg står på bussholdeplassen til venstre og venter opptil 5-6 kvelder i uka.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Innendørs i dag, gangbro i elektrobygget på Gløshaugen. Svart/hvitt i dag også..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Virkelig interessante bruer du har funnet i det siste. Liker at du også eksperimenterer med vinklene. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dagens var da kjempeflott, du er virkelig blitt ekspert på det der nå, utrolig hvor mange vinklinger du får på temaet... RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Det er vel snart på tide med et tradisjonelt bilde da kanskje? Nåja, det er fortsatt mange dager igjen, skal prøve å ta en ny bro for hver dag....... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Litt utradisjonell vinkel i dag også. Denne gangen Kroppanbrua, som egentlig er to parallell bruer på E6 på vei inn til Trondheim sentrum fra sør. I området hvor jeg var i dag er det et relativt stort utvalg av bruer, så det blir flere turer hit. Og så var det flere elskende par på veien også...... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Flott bro-bilde i dag også, og morsom link... RandiA Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Litt utradisjonell vinkel i dag også. Kanskje utradisjonell, men i hvert fall flott Jeg er litt svak for symmetrier, så dette bildet var noe for meg. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Bro-festen din begynner å ta av nå. Bjørndalsbrua var skikkelig morsom. Gangbroa ved CitySyd var også spenstig. Igjen spennende vinkling på innendørsbroa i elektrobygget. Skikkelig fin symmetri på Kroppanbrua, ser det antakelig ble et litt for stort spenn i dynamikken her, med dunkel underside mot lyse skyer. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) I dag ble det er mer "tradisjonelt" bilde av ei ny bro under bygging, kan ikke ha bare "utradisjonelle" brobilder heller. Dette er den nederste broa over Nidelva, siste del av brospennet ble lagt på plass i dag. "Pirbrua" er vel navnet på nykomlingen. Kunne egentlig ønskt meg å kommet nærmere innpå slik at jeg kunnet tatt bildet mer på langs av brua, men området er dessverre inngjerdet. Endret 14. april 2009 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Interessant, ikke vært og sett på den jeg...mye farger til å være deg RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fine bilder av broer. Skal du jobbe deg oppover Nidelva? Venter spent på et utradisjonelt bilde av Gamle bybro. Den så jeg fra der jeg en gang bodde. Får litt lengsel til byen når jeg ser bilder derfra. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Interessant, ikke vært og sett på den jeg...mye farger til å være deg RandiA Drog litt i fargespakene på dette bildet for å få fram bl.a. himmelen. Fine bilder av broer. Skal du jobbe deg oppover Nidelva? Venter spent på et utradisjonelt bilde av Gamle bybro. Den så jeg fra der jeg en gang bodde. Får litt lengsel til byen når jeg ser bilder derfra. Gamle bybro kommer nok etterhvert.......... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Mange fine broer her, godt kreditert og til dels foreviget av deg, ok. Du vil vel ikke ta en tur til Sogndal og leke litt med broen her? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Skal ikkje til Sogn før i slutten av mai, så det blir for seint til Aprilutfordringa. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skal ikkje til Sogn før i slutten av mai, så det blir for seint til Aprilutfordringa. Doh's. Jeg som håpet på en bedre fotografisk fremstilling enn det jeg hittil har klart. Satse på en liten BK i hvert fall? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg henger fortsatt med, med ett bilde om dagen. Nå er vi vel halvveis? Dagens bilde er vel også et mer tradisjonelt brobilde, denne gangen fra Tillerbrua (i motlys). Har redigert bort ei kraftmast og kraftlinja samt en lysstolpe. Endret 15. april 2009 av ok67 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå