RandiA Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Mektig grått betongbyggverk ja...rart jeg ikke la merke til den. Fin vinkling du har på bildet. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Er enig med RandiA at du fikk en fin vinkling på bruen; hadde det ikke vært for at du fortalte oss det, hadde jeg blitt sittende og undres over hvor den endte opp. edit: Det eneste som ikke virker overbevisende er film-støyen du har lagt på. Der hadde nok vært bedre å skru opp ISO. Tom Endret 6. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det eneste som ikke virker overbevisende er film-støyen du har lagt på. Jeg synes ikke det var så gærent under brua, men himmelen ble litt snodig. Ellers slanger den seg fint innover i bildet her. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Ja, jeg burde lagt på et layer-mask og redusert støyen i de lyse partiene, får se om jeg lager en alternativ versjon i ettermiddag. (Er jo ganske fort gjort egentlig.) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Modifisert utgave av gårsdagens bilde: (Så må jeg komme meg ut å ta dagens bilde, har et par ideer.....) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Modifisert utgave av gårsdagens bilde: Ja, den ble enda bedre RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 I dag ble det like mye demning og foss som bro. Dagens motiv er fra utløpet av Teisendammen, og over utløpet går det ei bro, som man kan se øverst på demningen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Flotte greier ja, og du har fått en god vinkel på den der...(aner kanskje en liten skjevhet..ikke alltid lett det der med vidvinkel) RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Det er en sving/vinkel på demmningen, derfor er rekkverket til høyre skjevt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er en sving/vinkel på demmningen, derfor er rekkverket til høyre skjevt. Ja, da vil det vel likevel virke litt skjevt om man retter opp 1.93° RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Det er en sving/vinkel på demmningen, derfor er rekkverket til høyre skjevt. Ja, da vil det vel likevel virke litt skjevt om man retter opp 1.93° RandiA :!: Forøvrig tror jeg at jeg alt har tatt dagens bilde, det ble ei veibro på vei til jobb. Blir ikke lagt ut før i kveld.... Endret 8. april 2009 av ok67 Lenke til kommentar
Litium Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mye interessante bilder her ja, imponert over at du er såpass oppfinnsom med et såpass satt tema. Det krever litt kreativitet å klare å ta så mye forskjellige bilder av broer. Her ser jeg bilder jeg tror mange bare hadde gått rett forbi Likte 1.april best, det var et veldig godt fanget nattbilde. 3. april var også interessant med den spesielle vinkelen, den får broa til å se veldig bred ut. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg liker bildet av demningen og vannet. Men om jeg skal si noe mer enn det må det bli at jeg nok kunne tenkt meg mer med rundt vannnet og kanskje en litt annen vinkel. Lenke til kommentar
NewBreed Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Flotte bilder. Neste store pengesum som detter ned i fanget mitt (Max ønskesituasjon) skal dedikeres til skikkelig vidvinkel! Mine favoritter er det første og det trede bildet. Bilde nummer tre ser nesten ut som en vei snudd på hodet Bra innsats. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Dagens bilde har mange likhetstrekk med nr. 6, men det er en helt annen bro. Det er sørgående felt av Omkjøringsveien som krysser over E6 på sørsida av Trondheim, ved Siemens. Siden været var grått når bildet ble tatt og det er mye betong så har jeg gjort det om til svart/hvitt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Oi, det var en skummel koloss ser ut som du greier å holde det gående med broer ja, og fin variasjon har det vært. RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Bjørndalsbrua sett nedenifra. Bildet er tatt i kveld etter at været bestemte seg for å bli grått med regn, så det ble nok et svart/hvitt bilde. Grå himmel og grå betong synes jeg i grunnen er best i svart/hvitt. Har manipulert noe på perspektivene her, mulig det ble litt kunstig? Endret 9. april 2009 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du verden, det var en ny vri, originalt RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Dagens bru er Skaugabrua i Rissa. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Liker de tre siste. De fokuserer mer på geometri enn å gjengi en bro slik vi mener den skal være. Rent og pent i S/H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå