MrLee Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg antar lissom bare at ADSL brukere er "imune" mot modem dialers som ringer opp lugubre steder i utlandet? eller? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hvem gidder å laste ned "sex.exe" uansett? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Herre min hatt!!!!!!!!!!! sex s e x asso, hva er det moderatorene tenker med? er se x et ufint ord? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hvem gidder å laste ned "ha det gøy sammen.exe" uansett? lol Men for å svare på spørsmålet ditt. Kommer helt an på om du har analogt modem fortsatt plugga i stikkkontakten. Kan jo være at en jaelvel konfigurerer om nettleseren til å koble opp med modem til en DYR tjenste. Regner med at du blir mistenksom hvis du hører modemlyder dah... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg antar lissom bare at ADSL brukere er "imune" mot modem dialers som ringer opp lugubre steder i utlandet? eller? Jo, så lenge du ikke har et ISDN-kort eller modem tilkoblet telefonnettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå