AzureDragon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ja da fikk jeg endelig på maskinen, men det var etter ca 15 forsøk. Jeg slår på maskinen, og med en gang load-baren begynner å gå, stopper hele systemet og maskinen jobber ikke. Load-baren stanser og det høres ut som om pcen ikke jobber i det hele tatt. Jeg har merket meg at dette mest har skjedd når jeg slår ned skjermen uten å ha slått av pcen helt-->hvilemodus-->pcen slår seg helt av etter en tid. Dette skjer i perioder, og average kanskje 1-2 av 10 ganger totalt. Bør jeg gå ned å få fikset den eller er det noe jeg kan gjøre? Med dette. Jeg har en Acer 5730ZG, med Vista Jeg kan ikke helt huske når problemet oppsto, er vel et par måneder siden,men ganske sikker på at det oppsto i forbindelse med at jeg la ned skjermen uten å slå pcen helt av. Jeg har nylig søkt med oppdatert antivirusprogram, og antispyware er også inkludert(Panda) Har du nyeste drivere til all maskinvaren din? Jeg laster alltid ned automatiske oppdateringer og mener jeg ikke trenger å gå inn på side deres for å laste alt det nødvendige ned? Ps. en annen ting. Rett etter oppstart av Vista blir skjermen avogtil svart i to-tre sekunder, etterfulgt av at melding om at skjermdriveren var ikke fungerende men er blitt gjennoprettet. Hva betyr dette? tusen takk for svar! Endret 30. mars 2009 av AzureDragon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå